نصب فیلتر شکن ۲۰۲۴ HaullaVPN برای تماشای فیلم


نصب فیلتر شکن ۲۰۲۴ HaullaVPN برای تماشای فیلم

دانلود وی پی ان HaullaVPN برای کامپیوتر

فیلتر شکن‌ های ۲۰۲۴ یکی از بهترین نوع وی‌ پی‌ ان‌ ها هستند چون متناسب با محدودیت‌ ها طراحی شده‌اند و با نصب آن ها ما می‌ توانیم به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.
یکی از این فیلتر شکن‌ ها با نام HaullaVPN در گوگل پلی وجود دارد. که پس از نصب این برنامه می‌ توانیم به خدمات دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم.

نصب آخرین نسخه از HaullaVPN

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن جدیداً وارد بازار شده است و آپدیت‌ های متنوعی می‌ دهد. تا بتواند خدمات خوبی را به ما ارائه کند. بنابراین بهتر است که شما همیشه آخرین نسخه این برنامه را دانلود کنید تا از خدمات عالی بهره ببرید.

Screenshot image 1

مخفی شدن IP

ویژگی عالی که این فیلتر شکن دارد این است که موقعیت مکانی ما را کاملاً از دید افراد ناشناس پنهان می‌ کند و این کار را با تغییر دادن آدرس آی پی کشور ما که همان ایران است انجام می‌ دهد.

اتصال با یک کلیک

همچنین ویژگی خوب دیگری که این برنامه دارد این است که کار کردن با این فیلتر شکن و اتصال به سرور هایش در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و به راحتی اتفاق می‌ افتد. که فقط کافی است ما بر روی گزینه اتصال خودکار که در این فیلتر شکن وجود دارد کلیک کنیم. تا این برنامه بتواند یکی از پرسرعت‌ ترین سرورها را برای ما انتخاب کند. تا بتوانیم به صورت نامحدود از آن استفاده کنیم.

Screenshot image 2

بالا بردن سرعت اینترنت

همچنین اگر دوست دارید از این فیلتر شکن برای تماشای فیلم‌ های مختلف استفاده کنید، لازم نیست نگران قطعی اتصال خود باشید. چون این برنامه سرعت اینترنت شما را افزایش می‌ دهد. تا بتوانید با بالاترین کیفیت هر نوع ویدیویی را از سایت‌ های مختلف تماشا کنید و حتی شما به راحتی می توانید با سرعت عالی فیلم‌ ها را برای خود از سایت ها یا برنامه های مختلف دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *