دانلود وی پی ان پرمیوم JH VIP VPN برای موبایل


دانلود وی پی ان پرمیوم JH VIP VPN برای موبایل

نصب فیلتر شکن فعال JH VIP VPN بدون قطعی

با افزایش نیاز کاربران تعداد وی‌ پی‌ ان‌ های نامحدودی وارد بازار شده‌اند که با استفاده از آن ها فقط می‌ توانیم به خدمات محدود شده دسترسی پیدا کنیم. البته بیشتر فیلتر شکن‌ هایی که در کشور ما قرار دارند رایگان هستند که برخی از آن ها متاسفانه نمی‌ توانند خدمات خوبی را در اختیار ما بگذارند.
گروه دیگری از فیلتر شکن‌ ها با نام وی‌ آی‌ پی وارد بازار شده‌اند که یکی از آن ها فیلتر شکن JH VIP VPN می‌ باشد. و با اینکه این برنامه خدمات خصوصی و عالی را در اختیار ما می‌ گذارد اما تمامی خدمات آن کاملا رایگان هستند.

با یک گزینه اتصال خود را ایجاد و قطع کنید

وقتی که وارد محیط کاربری این فیلتر شکن می‌ شوید با گزینه‌ های زیادی روبرو می‌ شوید. که ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید که چگونه باید از تمامی این موارد استفاده کنید.
اما لازم است که به شما بگوییم این فیلتر شکن فقط یک گزینه اصلی دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید می‌ توانید اتصال خود را به راحتی ایجاد کنید. و پس از اینکه کارتان با این فیلتر شکن تمام شد کافی است بر روی همین گزینه دوباره ضربه بزنید تا اتصالتان قطع شود.

Screenshot image 3

استفاده از تونل هوشمند رمزگذاری شده

بهترین ویژگی که این فیلتر شکن دارد و باعث شده است که ۱۰۰ هزار کاربر این برنامه را برای خود نصب کنند، تونل‌ های رمزگذاری شده این فیلتر شکن می‌ باشد. که وقتی شما در اینترنت آنلاین می‌ شوید تمام داده‌ های دانلود و آپلود شده شما از این تونل‌ ها عبور داده می‌ شود. در این صورت هیچ فرد ناشناسی نمی‌ تواند به فعالیت‌ های خصوصی شما نظارت کند.

آپدیت آنلاین در برنامه JH VIP VPN

علاوه بر آن این فیلتر شکن یک گزینه مناسب دیگر هم دارد و آن این است که شما در خود برنامه می‌ توانید آخرین نسخه این فیلتر شکن را دریافت کنید. چون این برنامه دارای آپدیت آنلاین می‌ باشد. که در این صورت دیگر لازم نیست از برنامه گوگل پلی یا سایت‌ های مختلف استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *