فیلتر شکن جدید Madam VPN برای ویندوز قدیمی


فیلتر شکن جدید Madam VPN برای ویندوز قدیمی

دانلود برنامه Madam VPN بدون محدودیت زمانی

به دلیل نیاز شدید کاربران به فیلتر شکن‌ ها، وی‌ پی‌ ان‌ های مختلفی وارد بازار شده‌اند. که معتبر ترین مرجع برای کاربران اندرویدی گوگل پلی است. که ما با وارد شدن به این برنامه می‌ توانیم انواع فیلتر شکن‌ ها را برای خود نصب کنیم، به نام Madam VPN در گوگل پلی موجود است. که می‌ تواند خدمات عالی را به شما ارائه کند تا بتوانید با استفاده از آن سانسور های کشور را دور بزنید.

رابط کاربری آسان برنامه Madam VPN اما با زبان ناشناس

وقتی که این فیلتر شکن را برای خود نصب می‌ کنید و وارد آن می‌ شوید با محیطی ساده روبرو می‌ شوید که گزینه‌ های پیچیده و زیادی ندارد.
اما متاسفانه نکته منفی که این برنامه دارد این است که زبان این فیلتر شکن ناشناخته می‌ باشد و بسیاری از کاربران اصلاً نمی‌ توانند با این برنامه کار کنند. اما به دلیل سرعت بالایی که این فیلتر شکن دارد بسیاری از کاربران این برنامه را برای خود نصب می‌ کنند. تا بتوانند فقط با استفاده از گزینه اتصال خودکار از این فیلتر شکن استفاده کنند.

دارای قوی ترین سرور ها در کشور تایلند

اگر شما وارد لیست سرور های این برنامه شوید مشاهده می‌ کنید که این برنامه بیشتر سرور های خود را از کشور تایلند انتخاب کرده است. و سرور های نامحدودی در این کشور دارد. که ما به راحتی می‌ توانیم به آن ها متصل شویم و از سرعت بسیار بالایی استفاده کنیم. همچنین به صورت خودکار موقعیت مکانی ما به این کشور تغییر می‌ کند تا شناسایی نشویم.

اشتراک گذاری در پیام رسان های مختلف

در آخر هم اگر از این فیلتر شکن راضی بودید می‌ توانید با خیال راحت آن را برای دوستان خود در پیام رسان‌ های مختلف به اشتراک بگذارید تا آن ها هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

بنابراین با توجه به خدمات گفته شده شما می‌ توانید با استفاده از این فیلتر شکن فیلترینگ موجود در پیام رسان‌ های مختلف و همچنین سایت‌ ها را از بین ببرید و از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *