فیلتر شکن قوی Vi VPN برای تماشای آنلاین فیلم


فیلتر شکن قوی Vi VPN برای تماشای آنلاین فیلم

دانلود نسخه مود شده برنامه Vi VPN بدون قطعی

اگر می‌ خواهید یک فیلتر شکن رایگان و قوی از گوگل پلی برای خود دانلود کنید بهترین پیشنهاد می‌ تواند برای شما فیلتر شکن Vi VPN باشد. البته گزینه‌ های دیگری هم وجود دارد اما اگر دوست ندارید هزینه پرداخت کنید و در عوض بتوانید فعالیت‌ های روزمره خود را انجام دهید، این فیلتر شکن می‌ تواند گزینه عالی برای شما باشد.

روش های اتصال به فیلتر شکن Vi VPN

۱_ خودکار: برای اتصال در مدت زمان کوتاه بهترین روش اتصال خودکار می‌ باشد که فقط کافی است بر روی گزینه کانکتینگ کلیک کنید. تا این برنامه شما را به یکی از سرور های پایدار و پرقدرتش متناسب با موقعیت مکانی شما متصل کند.

۲_ دستی: دومین راه برای اتصال به سرور های قوی این برنامه به صورت دستی می‌ باشد. که خودتان باید یکی از سرور های پرسرعت این برنامه را انتخاب کنید و به آن متصل شوید. که بهترین گزینه برای شما می‌ تواند کشور آمریکا باشد.

 

Screenshot image 3

انواع سرور های فیلتر شکن Vi VPN

۱_ رایگان: اگر شما خواستید از قابلیت اتصال دستی یا خودکار استفاده کنید. می‌ توانید به سرور های رایگان این برنامه بدون هیچ محدودیتی متصل شوید و بدون پرداخت هزینه فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید و محدودیت‌ ها را دور بزنید.

۲_ پرمیوم: اما اگر خواستید از خدمات بهتر و داده‌ های پایدارتری استفاده کنید فقط کافی است سرور های پرمیوم این فیلتر شکن را خریداری کنید و خودتان به صورت اختصاصی فقط از این کشورها استفاده کنید تا از سرعت بهتری بهره ببرید.

Screenshot image 6

موارد قابل نمایش در گزینه تست سرعت

۱_ پینگ
۲_ سرعت
۳_ دانلود
۴_ آپلود

بنابراین با توجه به ویژگی‌ های گفته شده این فیلتر شکن می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شما باشد. تا بتوانید محدودیت‌ هایی که امروزه باعث شده است کاربران نتوانند به خدمات دلخواهشان دسترسی پیدا کنند را دور بزنید و با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

Screenshot image 7


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *