دانلود فیلتر شکن خارجی Lunar Cat VPN در تایلند


دانلود فیلتر شکن خارجی Lunar Cat VPN در تایلند

دانلود برنامه رایگان Lunar Cat VPN برای اندروید

اگر به دنبال فیلتر شکنی می‌ گردید که دارای سرور های اختصاصی در کشوری خاص باشد. می‌ توانید از فیلتر شکن Lunar Cat VPN استفاده کنید. چون این برنامه دارای سرور های قوی در کشور تایلند است و به شما کمک می‌ کند تا بتوانید محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید.
بنابراین وقتی از این برنامه استفاده می‌ کنید موقعیت مکانی شما به کشور تایلند تغییر پیدا می‌ کند. در نتیجه می‌ توانید در سایت‌ ها و برنامه‌ های خارجی مرور کنید.

انتخاب خودکار سریع ترین سرور در فیلتر شکن Lunar Cat VPN

برای اینکه بتوانید سریع‌ ترین سرور این برنامه را در کشور تایلند پیدا کنید و با آن متصل شوید، بهتر است که از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید. چون این برنامه می‌ تواند سرور قوی متناسب با نوع اینترنت شما انتخاب کند و شما را به آن متصل کند.
همچنین اگر نخواستید می‌ توانید وارد لیست سرور های این برنامه شوید و به هر کدام از سرور های تایلند این برنامه که خواستید متصل شوید.

Screenshot image 1

دارای سرور های سریع در تایلند

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن فقط در کشور تایلند دارای سرور است و در دیگر کشورها سروری ندارد. اما سرور های تایلند این برنامه به قدری قوی است که بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.
همچنین سرعت بسیار بالایی دارند بنابراین اگر کاربران زیادی به آن ها متصل شوند هیچگاه دچار قطعی نمی‌ شود. و شما می‌ توانید به هر اندازه از این برنامه و سرور های قوی آن استفاده کنید.

سرعت و پینگ خود را در Lunar Cat VPN تست کنید

همانطور که می‌ دانید در بعضی از فیلتر شکن‌ ها گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌ توانید سرعت خود را تست کنید. اما این فیلتر شکن گزینه خوبی که دارد این است که شما علاوه بر تست سرعت می‌ توانید پینگ خود را بررسی کنید. تا اگر پینگ عالی در اختیارتان بود با این فیلتر شکن به انجام بازی های آنلاین بپردازید.

Screenshot image 3


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *