نحوه کار با Pofak Vpn در ویندوز برای تماشای فیلم


نحوه کار با Pofak Vpn در ویندوز برای تماشای فیلم

دانلود فیلتر شکن Pofak Vpn جدید و رایگان

درست است که در کشور ما فیلتر شکن‌ های مختلفی وجود دارد اما بهتر است که ما از فیلتر شکن های فعال و قوی استفاده کنیم تا لازم نباشد هی فیلتر شکن‌ های مختلف را نصب و امتحان کنیم.
یکی از برنامه‌ هایی که تاکنون توانسته است نظر کاربران را جلب کند، فیلتر شکن Pofak Vpn می‌ باشد. که به صورت رایگان در کشور ما وجود دارد و از رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برخوردار است. که هر نوع کاربری به راحتی می‌ تواند از این برنامه استفاده کند. پس به شما پیشنهاد می‌ دهیم این برنامه را برای خود نصب کنید.

آموزش اتصال راحت به سرور های قوی برنامه Pofak Vpn

برای اینکه بتوانید اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید ما یک ویدیو کوتاه برای شما قرار داده‌ایم. تا راحت‌تر بتوانید از خدمات این برنامه استفاده کنید.
اما برای ایجاد اتصالی قوی فقط کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنید و منتظر بمانید تا این برنامه اتصال شما را ایجاد کند و در هر شرایط و حالتی این برنامه اتصالی قوی به یکی از کشور های خود برای شما ایجاد می‌ کند. و کمک می‌ کند تا بتوانید بدون هیچگونه محدودیتی در کشور مرور کنید.

دارای دو زبان اصلی

در این فیلتر شکن دو زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد که شما می‌ توانید بنا بر نیاز خود یکی از این دو زبان را انتخاب کنید. که این موضوع باعث محبوبیت بیشتر این برنامه شده است چون کاربران ایرانی به راحتی می‌ توانند از این برنامه استفاده کنند.

تغییر لوکیش در برنامه Pofak Vpn

در این فیلتر شکن گزینه‌ای وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید یک آدرس آی پی دریافت می‌ کنید که همان آدرس آی پی سروری است که به آن متصل شده‌اید و این موضوع نشان می‌ دهد که این برنامه موقعیت مکانی شما را کاملا پنهان می‌ کند.

حفاظت کامل از اطلاعات ما

علاوه بر تمام موارد گفته شده این برنامه این اطمینان را به ما می‌ دهد تا از تمام اطلاعات خصوصی ما محافظت کند و امکان ردیابی شدن ما را نمی‌ دهد بلکه تمام داده‌ های موجود در گوشی همراه ما و فعالیت‌ های ما را کاملاً خصوصی می‌ کند. پس می‌ توانید با خیال راحت این برنامه را نصب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *