دانلود فیلتر شکن Netphone VPN برای سایت تحریم شده


دانلود فیلتر شکن Netphone VPN برای سایت تحریم شده

دانلود رایگان برنامه Netphone VPN نسخه مود شده

راه‌های مختلفی برای دور زدن محدودیت‌ ها وجود دارد که یکی از بهترین نوع آن ها استفاده از فیلتر شکن‌ های قوی می‌ باشد. چون این نوع برنامه‌ ها آدرس آی پی ما را تغییر می‌ دهند و کمک می‌ کنند تا ما بتوانیم با موقعیتی جعلی در یک کشور خارجی به تمام موارد محدود شده دسترسی پیدا کنیم.
اگر به اپلیکیشنی فعال نیاز دارید بهتر است که از فیلتر شکن Netphone VPN استفاده کنید. چون این برنامه دارای خدمات بسیار عالی می‌ باشد و کمک می‌ کند تا بتوانید تمام فیلترینگ‌ های موجود در کشور خود را از بین ببرید و در عین حال از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

چگونگی استفاده از برنامه Netphone VPN

رابط کاربری این برنامه با دیگر فیلتر شکن‌ ها کمی متفاوت می‌ باشد و اگر بار اولتان است از فیلتر‌شکن استفاده می‌ کنید. بهتر است که از این برنامه استفاده نکنید. چون به راحتی نمی‌ توانید از خدمات آن استفاده کنید.
اما به صورت کلی برای اینکه بتوانید اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید کافی است بر روی گزینه اتصال کلیک کنید. و این برنامه تمامی سرورها را یک به یک با یکدیگر مقایسه می‌ کند. تا بتواند برای شما اتصالی پایدار ایجاد کند.
همچنین در قسمتی از برنامه شما می‌ توانید فعالیت‌ های خود را مشاهده کنید و همچنین می توانید متوجه شوید که این برنامه شما را به چه سروری متصل کرده است.

Screenshot image 1

اتصال به فیلتر شکن Netphone VPN با چه نوع اینترنتی بهتر است؟!

با اینکه این برنامه با انواع اینترنت‌ ها کار می‌ کند اما بهتر است که شما با وای فای خانگی به این برنامه متصل شوید تا بتوانید اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنید. و وقتی که شما به این برنامه متصل می‌ شوید به صورت خودکار آدرس آی پی مکان شما تغییر پیدا می‌ کند در این صورت اصلاً ردیابی نمی‌ شوید.

Screenshot image 3

محدود بودن اتصال در این برنامه

فقط تنها نکته منفی که این برنامه دارد محدود بودن زمان اتصال به سرورها یا پروکسی‌ های این برنامه می‌ باشد. که البته راه‌هایی برای افزایش این زمان وجود دارد. که شما می‌ توانید این مدت را افزایش دهید. یا روند برنامه را به صورت طبیعی طی کنید و به یک مکان دیگر متصل شوید.

Screenshot image 4


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *