دانلود فیلتر شکن NitroVPN Pro برای آیفون قدیمی


دانلود فیلتر شکن NitroVPN Pro برای آیفون قدیمی

دریافت برنامه NitroVPN Pro نسخه پرمیوم برای موبایل

فیلتر شکن‌ های متعددی در کشور ما وجود دارد و می‌ توانیم هر کدام از آن ها را که می‌ خواهیم در گوشی همراه خود نصب کنیم. اما بهتر است که از فیلتر شکن NitroVPN Pro استفاده کنیم. چون خدمات این برنامه بسیار با کیفیت می‌ باشد و ایمنی آن تضمین شده است. در نتیجه می‌ توانید با خیال راحت از این فیلتر شکن استفاده کنید و نگران از بین رفتن داده‌ های خود نباشید.

قابلیت نصب روی انواع دستگاه ها

اگر برای هر نوع دستگاه خود از جمله گوشی همراه یا کامپیوتر می‌ خواهید فیلتر شکن نصب کنید. این برنامه یکی از گزینه‌ های عالی است. چون علاوه بر خدمات خوبی که به شما ارائه می‌ کند قابلیت نصب بر روی تمامی دستگاه‌ ها را دارد. به همین دلیل می‌ توانید با خیال راحت توسط لینک‌ های مستقیم یا گوگل پلی این برنامه را برای خود نصب کنید.

Screenshot image 3

دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

علاوه بر تمام ویژگی‌ هایی که گفته شد و خدمات پیشرفته آن، لازم به ذکر است که این برنامه دارای تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌ باشد. که اگر شما به هر دلیلی به مشکل برخوردید یا اتصال شما ایجاد نشد می‌ توانید به راحتی با تیم پشتیبانی این برنامه ارتباط برقرار کنید و دوباره اتصال قوی و پایدار برای خود ایجاد کنید.

نیاز به ثبت نام قبل از استفاده

تنها نکته‌ای که باید توجه کنید این است که این فیلتر شکن نیاز به ثبت نام دارد. بنابراین اگر دوست ندارید اطلاعات کاربری شما در اختیار این برنامه باشد این فیلتر شکن مناسب شما نیست. اما این برنامه به شما این ضمانت را می‌ دهد که از تمام اطلاعات شما محافظت کند پس با خیال راحت می‌ توانید در آن ثبت نام کنید.

Screenshot image 4

تغییر مکان واقعی توسط NitroVPN Pro

علاوه بر تمام موارد گفته شده یکی دیگر از قابلیت‌ هایی که این برنامه دارد و به مرور ایمن شما کمک می‌ کند، تغییر مکان واقعی شما است. یعنی با اتصال به سرور های این برنامه لوکیشن واقعی شما که در کشور ایران می‌ باشد کاملاً تغییر پیدا می‌ کند در نتیجه اصلاً ردیابی نمی‌ شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *