دانلود برنامه رایگان و نامحدود DocNET VPN بدون قطعی


دانلود برنامه رایگان و نامحدود DocNET VPN بدون قطعی

دانلود فیلتر شکن DocNET VPN برای کامپیوتر

اگر به دنبال معرفی یک فیلتر شکن قوی برای گوشی‌ های همراه خود می‌ گردید تا آخر همراه ما باشید. چون می‌ خواهیم یک فیلتر شکن به شما معرفی کنیم که با نصب آن می‌ توانید دیگر وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در گوشی همراه خود را حذف کنید. و همیشه اتصالی پایدار برای دور زدن محدودیت‌ ها داشته باشید. نام این فیلتر شکن قوی DocNET VPN می‌ باشد که برای نصب آن لازم نیست هیچگونه هزینه پرداخت کنید.

قابلیت اتصال با انواع اینترنت های کشور

یکی از ویژگی‌ های عالی که این فیلتر شکن دارد و کمک می‌ کند که تمام کاربران ایرانی و حتی خارجی بتوانند از این فیلتر شکن قوی استفاده کنند. این است که این برنامه با انواع اینترنت‌ ها کار می‌ کند. یعنی اگر ما بخواهیم در ایران از این فیلتر شکن استفاده کنیم. هم می‌ توانیم با اینترنت‌ های همراه و هم با وای فای از این برنامه بهره ببریم.

Screenshot image 1

اتصال در کوتاه ترین زمان به قوی ترین سرور

درست است که این فیلتر شکن زیاد معروف و محبوب نمی‌ باشد اما خدمات بسیار جالب و هوشمندی دارد. که از جمله آن ها می‌توان به اتصال خودکار اشاره کرد. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرسرعت‌ ترین سرور این برنامه متصل شوید. یعنی برای استفاده از این برنامه شما اصلاً لازم نیست زمان زیادی صرف کنید.

Screenshot image 3

سرور دلخواه خود را در DocNET VPN وارد کنید

به جز سرور هایی که در این برنامه وجود دارد، در صورت نیاز شما می‌ توانید پروکسی یا کانفینگ دلخواه خود را در این برنامه وارد کنید. تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. یعنی حتی شما می‌ توانید‌ کانفینگ های پولی را در این برنامه وارد کنید تا بتوانید از خدمات با کیفیت‌تر بهره ببرید.

Screenshot image 4

علاوه بر موارد گفته شده این فیلتر شکن دارای گزینه‌ های متعدد دیگری می‌ باشد که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به هر نوع خدماتی که می‌ خواهید دسترسی پیدا کنید. به صورتی که وقتی وارد این فیلتر شکن شوید با گزینه‌ های مختلف در تنظیمات این برنامه روبرو می‌ شوید که هر کدام از آن ها شما را به مواردی مخصوص می‌ رسانند.

Screenshot image 7


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *