نصب آسان فیلتر شکن UN VPN برای سایت فیلتر شده


نصب آسان فیلتر شکن UN VPN برای سایت فیلتر شده

دانلود فیلتر شکن جدید UN VPN رایگان

فیلتر شکن UN VPN یکی از برنامه‌ های ساده و جدید موجود در کشور می‌ باشد. که هنوز کاربران زیادی ندارد و جز برنامه‌ های ساده و جدید موجود در کشور می باشد. همچنین به دلیل اینکه این برنامه ناشناخته می‌ باشد سرعت بسیار بالایی را می‌ تواند در اختیار شما بگذارد و تمام سرور های این برنامه فعال و قوی هستند.
همچنین لازم به ذکر است که این فیلتر شکن از خدمات بسیار خوبی استفاده می‌ کند و به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به راحتی محدودیت‌ های موجود در کشور خود را از بین ببرید. بنابراین اگر به فیلتر شکن جدید نیاز دارید می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید.

Screenshot image 3

برخورداری از ساده ترین محیط با اتصال راحت

همانطور که در ابتدا گفته شد این فیلتر شکن از محیطی بسیار ساده استفاده می‌ کند به گونه‌ای که اصلاً گزینه‌ های مختلف ندارد و فقط دارای یک گزینه اصلی که همان گزینه اتصال خودکار و لیست سرور های برنامه می‌ باشد. که می‌ توانید با استفاده از آن ها اتصالی قوی برای خود ایجاد کنید.

فیلتر شکن UN VPN چند نوع سرور دارد؟!

۱_ سرور های رایگان

اولین نوع از سرور های این برنامه همان سرور های رایگان هستند که شما می‌ توانید به صورت خودکار یا دستی به آن ها متصل شوید. و اصلاً لازم نیست بابت آن ها هزینه‌ای پرداخت کنید. اما به طبع این نوع سرورها سرعت کمتری دارند و ممکن است گاهی دچار قطعی شوند. ولی برای انجام کارهای روزمره گزینه مناسبی برای شما هستند.

۲_ سرور های vip

نوع دیگری از سرور های این برنامه سرور های وی آی پی یا پولی این برنامه هستند. که از سرعت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار هستند. اما شما برای استفاده از این نوع سرورها باید هزینه پرداخت کنید و آن ها را خریداری کنید. ولی وقتی که این سرورها را بخرید دیگر هیچگونه محدودیتی برای شما در نظر گرفته نمی‌ شود و می‌ توانید دائماً از این سرور های پایدار استفاده کنید.

Screenshot image 4


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *