دانلود فیلتر شکن رمزگذاری شده NetGate VPN


دانلود فیلتر شکن رمزگذاری شده NetGate VPN

دانلود برنامه رایگان و پرسرعت NetGate VPN برای گوشی

یکی از راه‌ های افزایش سرعت اینترنت ما در کشور استفاده از فیلتر شکن‌ ها می‌ باشد. البته بهتر است که ما از بهترین نوع آن ها استفاده کنیم. چون به ما کمک می‌ کنند تا علاوه بر افزایش سرعت اینترنت بتوانیم محدودیت‌ ها را نیز از بین ببریم.
اگر دوست دارید فیلتر شکنی با کیفیت برای خود نصب کنید. با خیال راحت می‌ توانید از برنامه NetGate VPN استفاده کنید. چون دارای سرور های بسیار پرسرعت و نامحدود می‌ باشد که تمامی آن ها نیز رایگان اند.

چه‌ نوع سرور هایی در فیلتر شکن NetGate VPN وجود دارد؟!

اولین نوع سرور های این برنامه سرور هایی هستند که شما به صورت خودکار یا دستی می‌‌ توانید به آن ها متصل شوید. و در سرتاسر جهان پراکنده شده‌اند و برای متصل شدن به آن ها اصلاً لازم نیست هزینه پرداخت کنید.
چون تمامی آن ها رایگان اند اما اگر می‌ خواهید از خدمات بهتری استفاده کنید تا بتوانید سرعت بیشتری را دریافت کنید. فقط کافی است سرور های پرمیوم این فیلتر شکن را خریداری کنید تا بتوانید از خدمات بهتری بهره ببرید.

دانلود ویدیو های مختلف و تماشای فیلم‌ ها به صورت آنلاین

یکی از قابلیت‌‌ های خوبی که این فیلتر شکن برای تمامی کاربران خود فراهم می‌ کند. استفاده از سایت‌ های تماشای فیلم می‌ باشد. چون کمک می‌ کند تا شما بتوانید فیلم‌ های مورد نظر خود را بدون سانسور و با بهترین کیفیت تماشا کنید.
علاوه بر آن چون سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا است شما حتی می‌ توانید ویدیوهای مورد نظر خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دانلود کنید.

آیا برنامه NetGate VPN می تواند ایمنی دستگاه ما را ضمانت کند؟!

بله به دلیل اینکه این فیلتر شکن از تونل‌ های رمزگذاری شده استفاده می‌ کند. می‌ تواند امنیت دستگاه ما را تضمین کند. تا بتوانیم با خیال راحت از این برنامه برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنیم.
علاوه بر آن این فیلتر شکن با پنهان کردن موقعیت مکانی اصلی ما این اجازه را به ما می‌ دهد. تا بتوانیم به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های خارجی بدون شناسایی شدن دسترسی پیدا کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *