دریافت برنامه رایگان KSA VPN برای اندروید


دریافت برنامه رایگان KSA VPN برای اندروید

دانلود برنامه KSA VPN از گوگل پلی

فیلتر شکن‌ های متعددی در کشور های مختلف وجود دارند که با نصب هر کدام از آن ها ما می‌ توانیم محدودیت‌ ها را از بین ببریم. البته لازم به ذکر است که هر فیلتر شکنی نمی‌ تواند خواسته‌ های ما را برآورده کند. بلکه باید به دنبال فیلتر شکن‌ های پرسرعت و با کیفیت باشیم. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می توانیم آن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنیم برنامه KSA VPN می‌ باشد. که یک فیلتر شکن عربی است و در کشور های عربی دارای سرور می‌ باشد.

همانطور که گفته شد این برنامه یک فیلتر شکن عربی می‌ باشد و سرور های آن هم در همین کشورها وجود دارند. و در کشور های دیگر دارای سرور نمی‌ باشد. بنابراین اگر دوست دارید که از این نوع فیلتر شکن استفاده کنید می‌ توانید به صورت رایگان آن را از گوگل پلی برای خود نصب کنید. البته این فیلتر شکن در سایت‌ های معتبر نیز وجود دارد.

Screenshot image

روش کار کردن با فیلتر شکن KSA VPN

به دلیل اینکه این فیلتر شکن از محیطی بسیار ساده و کاربردی استفاده می‌ کند، کار کردن با این برنامه بسیار ساده می‌ باشد. به گونه‌ای که ما می‌ توانیم بر روی گزینه کانکتینگ این فیلتر شکن یک ضربه بزنیم و صبر کنیم تا اتصال ما برقرار شود.
علاوه بر آن می‌ توانیم وارد لیست سرور های این برنامه شویم و با مقایسه کردن سرورها با یکدیگر به هر کدام از کشور های عربی که می‌ خواهیم متصل شویم. و به وسیله آن فیلترینگ‌ های اعمال شده بر کشورمان را از بین ببریم.

Screenshot image

رمزگذاری کردن داده ها توسط ایمنی بالای برنامه KSA VPN

با وجود اینکه این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارد. اما می‌ تواند امنیت ما را هم تضمین کند. یعنی این برنامه یک فیلتر شکن کامل است. چون علاوه بر سرعت، از داده های موجود در گوشی همراه ما محافظت می‌ کند.
همچنین این برنامه تمام داده‌ های ما و فعالیت‌ هایی که در اینترنت انجام می‌ دهیم را از تونل‌ های رمزگذاری شده عبور می‌ دهد. تا اشخاص ناشناس نتوانند متوجه شوند ما چه کاری انجام می‌ دهیم. همچنین موقعیت مکانی ما کاملاً ناشناس باقی می‌ ماند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *