دانلود فیلتر شکن پولی JLVPN برای گوشی


دانلود فیلتر شکن پولی JLVPN برای گوشی

دانلود برنامه JLVPN برای ویندوز + بدون قطعی

یکی از فیلتر شکن‌ های پولی در کشور ما که برای استفاده از خدمات آن نیاز داریم که سرور هایش را خریداری کنیم، برنامه JLVPN می‌‌ باشد. این فیلتر شکن یک برنامه خارجی است و زبان پیش فرض آن به صورت ژاپنی است. که ممکن است برای بعضی از کاربران استفاده از این برنامه مشکل باشد. ولی اگر شما به این فیلتر شکن متصل شوید به راحتی می‌ توانید فیلترینگ ها را از بین ببرید. و به خدمات مورد نیازتان در کشور در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید.

در فیلتر شکن JLVPN برای خود اکانت بسازید

به دلیل اینکه شما برای استفاده از خدمات این برنامه و اتصال به سرور ها باید آن ها را خریداری کنید. نیاز است که در ابتدا برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. تا بتوانید سرور های مورد نظر خود را بخرید. بنابراین پس از نصب این برنامه لازم است که برای خود یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و سپس فعالیت‌ های خود را انجام دهید.

Screenshot image

خرید سرور ها به صورت یک یا دو اکانته

شما در این فیلتر شکن برای اینکه بتوانید از خدماتش استفاده کنید. لازم است که سرورها را خریداری کنید. ولی قابلیتی که این فیلتر شکن دارد این است که می توانید سرورها را برای یک اکانت یا دو اکانت بخرید. که مسلماً اگر برای دو اکانت سرورها را خریداری کنید قیمت شما کمتر می‌ شود و به صرفه‌تر است. همچنین این برنامه به شما ضمانت می‌ دهد که سرعت بسیار بالایی دارد و در هر زمان متصل می‌ شود.

Screenshot image

به صورت خودکار به برنامه JLVPN متصل شوید

همانطور که در ابتدا گفته شد زبان پیش فرض این برنامه ژاپنی است و ممکن است برای کاربران که تازه از فیلتر شکن استفاده می‌‌ کنند اتصال به این برنامه سخت باشد. اما به دلیل اینکه این فیلتر شکن دارای گزینه اتصال خودکار می‌ باشد. هر کاربری به راحتی می‌‌ تواند بر روی این گزینه ضربه بزند تا در کوتاه‌‌ ترین زمان ممکن بتواند به سرور پرسرعت این برنامه متصل شود. و اتصالی پایدار و قوی برای خود ایجاد کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *