دانلود فیلتر شکن اندروید MOLLAH VPN با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن اندروید MOLLAH VPN با لینک مستقیم

دانلود برنامه MOLLAH VPN برای کامپیوتر

فیلتر شکن MOLLAH VPN در اصل یک تونل ایمن و رمزگذاری شده می‌ باشد. که با اتصال به آن شما به راحتی می‌ توانید فعالیت‌ های دلخواهتان را در کشور انجام دهید و هرگونه محدودیتی را از بین ببرید.
به علت اینکه این برنامه یک تونل می‌ باشد، تمام داده‌ های دانلود و آپلود شده شما در این برنامه رمزگذاری و ایمن می‌ شود.
در نتیجه کسی نمی‌ تواند متوجه شود که شما چه فعالیتی انجام می دهید. بنابراین، این برنامه دو کاره می‌ باشد. یعنی هم به وسیله آن می‌ توانید فیلترینگ‌ ها را از بین ببرید و هم می‌ توانید از گوشی همراه خود محافظت کنید.

در فیلتر شکن MOLLAH VPN ثبت نام کنید

یکی از قابلیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و باعث می‌ شود که امنیت شما افزایش پیدا کند. این است که لازم است در ابتدا در این برنامه ثبت نام انجام دهید و برای خود نام کاربری و رمز عبوری پیچیده انتخاب کنید.
این موضوع باعث می‌ شود که کسی نتواند به فیلتر شکن شما دسترسی پیدا کند و متوجه شود که شما در اینترنت چه فعالیت‌ هایی انجام می‌ دهید. همچنین این برنامه به شما ضمانت می‌ دهد که از رمز عبورتون محافظت کند. تا اشخاص ناشناس نتوانند به اطلاعات خصوصی شما دسترسی پیدا کنند.

Screenshot image

دارای سرور های رندوم و وی آی پی

این فیلتر شکن دارای یک گزینه اتصال اتوماتیک می‌ باشد که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به سریع‌ ترین سرور این برنامه متصل شوید.
لازم به ذکر است که وقتی گزینه اتصال خودکار را لمس می‌ کنید به سروری رایگان متصل می‌ شوید. اما این فیلتر شکن سرور های وی‌ آی‌ پی هم دارد که اگر می‌ خواهید سرعت بالاتری را دریافت کنید. می‌ توانید این سرورها را خریداری کنید و به صورت دستی از آن ها استفاده کنید.

در کل این فیلتر شکن با اینکه جدید می‌ باشد و هنوز کاربران زیادی ندارد اما می‌ تواند برنامه‌ای مناسب برای گوشی همراه شما باشد. تا بتوانید به وسیله آن کارهای روزمره خود را انجام دهید. ولی اگر می‌ خواهید قوی‌ ترین نوع محدودیت‌ ها را از بین ببرید این فیلتر شکن شاید برای شما مناسب نباشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *