دانلود فیلتر شکن Red Seagull VPN برای آیفون + رایگان


دانلود فیلتر شکن Red Seagull VPN برای آیفون + رایگان

دانلود برنامه Red Seagull VPN برای کامپیوتر

فیلتر شکنی رایگان و قوی در کشور ما به نام Red Seagull VPN وجود دارد که این برنامه امتیاز بسیار عالی را از کاربران دریافت کرده است. و این موضوع به خاطر سرعت بسیار بالایی است که این فیلتر شکن در اختیار ما قرار می‌ دهد. تا به وسیله آن بتوانیم انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم. و به برنامه‌ هایی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و اسنپ چت که امروزه فیلترینگ شدیدی بر آن ها اعمال شده است، به راحتی دسترسی پیدا کنیم.
این برنامه چندین ویژگی مهم دارد که ما به چند مورد از آن ها اشاره می‌ کنیم. تا شما بتوانید با خیال راحت این برنامه را برای خود نصب کنید.

Screenshot image

نمایش اطلاعات دقیق سرور متصل شده

یکی از گزینه‌ هایی که این برنامه دارد اتصال خودکار می‌ باشد. که اگر ما این گزینه را لمس کنیم خود برنامه برای ما سروری پرسرعت و قوی را انتخاب می‌ کند.
همچنین اگر می‌ خواهیم از اطلاعات سرور خود مطلع شویم لازم نیست کار خاصی انجام دهیم. چون در صفحه ابتدایی این برنامه اطلاعات سروری که ما به آن متصل شده‌ایم به صورت دقیق نمایش داده می‌ شود. و می‌ توانیم متوجه شویم که سرعت سرور ما به چه‌ صورت است.

انتخاب درست بهترین سرور

اگر در فیلتر شکن‌ های دیگر نمی‌ دانید چه سروری برای شما مناسب است و هنگام انتخاب سرور گیج می‌ شوید این برنامه کاملاً برخلاف این موضوع است. چون سرعت تمامی سرور هایش در کنارشان نمایش داده شده است. و مشخص می‌ شود که کدام سرور شلوغ و کدام سرور خلوت است. تا ما بتوانیم به راحتی به آن سرور متصل شویم.

پنهان کردن موقعیت مکانی ما توسط Red Seagull VPN

وقتی که به سرور دلخواه خود متصل شدیم این برنامه به صورت خودکار موقعیت مکانی که همان آدرس آی پی کشورمان است را تغییر می‌ دهد. و آن را با کشور دیگری تعویض می‌ کند. این مورد باعث می‌ شود که امنیت ما بسیار بالا برود و همچنین به دلیل اینکه دیگر آدرس ما در کشور ایران نیست. می‌ توانیم به سایت‌ ها و برنامه‌ های خارجی به راحتی دسترسی پیدا کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *