دانلود فیلتر شکن Watching VPN برای آیفون


دانلود فیلتر شکن Watching VPN برای آیفون

دانلود فیلتر شکن جدید واچینگ وی پی ان

بدون در اختیار داشتن یک فیلتر شکن قدرتمند شما به هیچ عنوان نمی‌ توانید به برنامه‌ هایی مانند اینستاگرام، واتساپ و تلگرام دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن نمی‌ توانید بیشتر سایت‌ های موجود در کشورتان را باز کنید. بنابراین نصب فیلتر شکن امری ضروری می‌ باشد. که ما در اینجا می‌ خواهیم ویژگی‌ های فیلتر شکن Watching VPN را برای شما نام ببریم. تا در صورت دلخواه بتوانید آن را برای خود نصب کنید.

اتصال به برنامه Watching VPN به صورت خودکار

به دلیل اینکه این فیلتر شکن دارای گزینه اتصال خودکار می‌ باشد، شما به راحتی و در یک چشم به هم زدن می‌ توانید به پرسرعت‌ ترین سرور این برنامه متصل شوید. و اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنید. همچنین وقتی دوباره بر روی همین گزینه ضربه بزنید اتصال شما به برنامه قطع می‌ شود.

Screenshot image

انتخاب هوشمند مکان

علاوه بر آن، این برنامه دارای ویژگی می‌‌ باشد که مکان شما را به صورت هوشمند شناسایی می‌ کند. تا بتواند بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند. به صورتی که با تغییر دادن موقعیت مکانی شما و جایگذاری سرور اتصالی، باعث می‌ شود که هم بتوانید مروری نامحدود داشته باشید. و هم از موقعیت کشور خود محافظت کنید.

کاملا رایگان

هر ویژگی که در این برنامه وجود دارد از جمله سرور‌ هایش کاملاً رایگان می‌ باشند. تا تمامی کاربران در هر زمانی بتوانند از این برنامه پرسرعت استفاده کنند. و محدودیت‌ های موجود در کشورشان را به راحتی از بین ببرند.

سرور های Watching VPN در چه کشور هایی قرار دارد؟!

اگر شما نخواهید از اتصال خودکار این برنامه استفاده کنید می‌ توانید خودتان وارد لیست نامحدود سرور های این برنامه شوید. و به راحتی به هر کدام از آن ها که می‌ خواهید متصل شوید. چون این فیلتر شکن دارای سرور هایی در کشور های استرالیا، آلمان، آمریکا، فرانسه و هلند است. تا بر اساس نیازتان به آن ها متصل شوید.

Screenshot image


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *