دانلود فیلتر شکن Ben’s VPN برای کامپیوتر


دانلود فیلتر شکن Ben’s VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن Ben’s VPN برای آیفون

اگر شما کلمه فیلتر شکن را در گوگل پلی سرچ کنید تعداد بالایی از فیلتر شکن برای شما نمایش داده می‌ شود. که بسیاری از آن ها به تازگی وارد بازار شده‌اند. یکی از این فیلتر شکن‌ ها که تعداد زیادی هم کاربر ندارد برنامه Ben’s VPN می‌ باشد. که برای نصب آن لازم نیست هزینه پرداخت کنید. همچنین این فیلتر شکن خدماتی دارد که شما با استفاده از آن می‌ توانید محدودیت‌ ها را در کشورتان از بین ببرید.

Screenshot image

آیا فیلتر شکن Ben’s VPN رایگان است؟

هنگامی که شما این فیلتر شکن را برای خود نصب می‌ کنید تا سه روز می‌ توانید از هر سرور این برنامه که می‌ خواهید به صورت رایگان استفاده کنید. پس از آن لازم است که شما سرور های این فیلتر شکن را خریداری کنید. این موضوع به خاطر این است که شما این فیلتر شکن را تست کنید تا اگر باب میلتان بود آن را خریداری کنید.

تعداد سرور های قوی در برنامه Ben’s VPN

با اینکه این فیلتر شکن جدید است اما دارای سرور های نامحدود و پرسرعتی می‌‌ باشد. که در کشور های مختلف پراکنده شده است. تعداد این سرورها به حدود ۱۰۰ تا می‌ رسد که بر اساس نیاز خود به راحتی می‌ توانید به هر کدام از آن ها، تنها با یک ضربه متصل شوید و اتصال قوی و پایدار برای خود ایجاد کنید.

Screenshot image

قابلیت استفاده برای انواع سیستم ها

یکی دیگر از ویژگی‌ های خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که با هر نوع سیستمی قابل استفاده است. یعنی شما می‌ توانید این فیلتر شکن را بر روی گوشی‌ های همراه یا حتی کامپیوتر خود نصب کنید و از خدمات مختلف این برنامه استفاده کنید.
همچنین به دلیل اینکه شما نیاز است سرور های این فیلتر شکن را خریداری کنید، ترافیک اعمال شده بر روی آن ها بسیار کم می‌ شود. و به صورت اختصاصی می‌ توانید از سرور های خریداری شده خود استفاده کنید و از گشت و گذار به صورت نامحدود در کشور لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *