دانلود برنامه پرسرعت F1 Rockets VPN با لینک مستقیم


دانلود برنامه پرسرعت F1 Rockets VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن رایگان F1 Rockets VPN نسخه مود شده

اگر دوست دارید محدودیت‌ های موجود در کشور خود را در بستری ایمن از بین ببرید، می توانید از فیلتر شکن F1 Rockets VPN استفاده کنید. این برنامه کاملاً رایگان می‌ باشد که می‌ توانید از برنامه گوگل پلی آن را بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.
علت اینکه به شما پیشنهاد می‌ شود تا این فیلتر شکن را نصب کنید، سرور های پرسرعتش می‌ باشد. که علاوه بر قدرت بالا برای شما ایمنی عالی را فراهم می‌ کنند. تا بتوانید با دور زدن محدودیت‌ ها از تمام اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

Screenshot image

به چه صورت می توان از سرور های فیلتر شکن F1 Rockets VPN استفاده کرد ؟!

به صورت کلی استفاده کردن از این فیلتر شکن و سرور هایش اصلا کار سختی نیست. زیرا این برنامه محیط کاربری خود را بسیار آسان کرده است. تا هر کسی بتواند به راحتی از آن استفاده کند.
شما برای اینکه بتوانید از سرور های این برنامه استفاده کنید دو گزینه پیش روی شما است. ۱_ یا می‌ توانید از سرور های رایگان این برنامه استفاده کنید. که تنها با ضربه زدن بر روی آن می‌ توانید اتصال خود را برقرار کنید. ۲_ یا اینکه می‌ توانید از سرور های پرمیوم این فیلتر شکن استفاده کنید. که برای این کار کافی است به مدت دلخواه آن ها را خریداری کنید و با خدمات بهتری که به شما ارائه می‌ کند، محدودیت‌‌ ها را از بین ببرید.

Screenshot image

آیا برنامه F1 Rockets VPN اطلاعات شما را رمزگذاری می کند؟!

بله این فیلتر شکن تمامی اطلاعات شما را رمزگذاری می ‌کند و این کار را با عبور دادن داده‌ های مهم شما از تونل‌ های رمزگذاری شده و هوشمند انجام می‌ دهد. به صورتی که وقتی در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف آنلاین می‌‌شوید. این فیلتر شکن فعالیت‌ های شما را خصوصی و ایمن می‌ کند. تا افراد ناشناس نتوانند متوجه شوند که شما چه کاری انجام می‌ دهید.
علاوه بر رمزگذاری این فیلتر شکن آدرس آی پی شما را تغییر می‌ دهد. که باعث افزایش امنیت بیشتر دستگاه شما می‌ شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *