دانلود فیلتر شکن Mooni VPN رایگان برای اندروید


دانلود فیلتر شکن Mooni VPN رایگان برای اندروید

دانلود لینک مستقیم مونی وی پی ان برای ویندوز

همانطور که می‌ دانید به دلیل اینکه محدودیت‌ ها در کشور ما زیاد شده است. روز به روز بر تعداد فیلتر شکن‌ ها نیز افزوده می شود. که بعضی از این‌ ها ایرانی و بعضی خارجی هستند. و ما به راحتی می‌ توانیم بر اساس نیاز خود و سرعت اینترنتمان یکی از این فیلتر شکن‌ ها را نصب کنیم و از آن استفاده کنیم.
یکی از فیلتر شکن‌ های جدیدی که در کشور ما وجود دارد و هنوز آنچنان کاربری آن را نصب نکرده است، برنامه Mooni VPN می‌ باشد. که ما می‌ توانیم از این برنامه برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنیم. زیرا این برنامه دارای سرور های پرسرعت است. که در سرتاسر جهان پراکنده شده و به راحتی می‌ توانیم به هر کدام از آن ها متصل شویم.

اتصالی ساده به سرور های فیلتر شکن Mooni VPN

اگر این برنامه را نصب کنید و وارد آن شوید در ابتدا با لیست نامحدودی از سرور‌ها در این برنامه مواجه می‌ شوید. که به سرعت می‌ توانید به یکی از آن ها متصل شوید. برای این کار شما لازم نیست کار سختی انجام دهید زیرا با یک ضربه می‌ توانید اتصال قوی خود را برقرار کنید.

Screenshot image

مخفی کردن آدرس آی پی

علاوه بر آن به دلیل اینکه سرور های این برنامه در کشور های گوناگون وجود دارد. آدرس آی پی جدیدی برای ما قرار می‌ دهند تا آدرس کشور ما مخفی بماند و کسی نتواند رد ما را بزند. به همین دلیل ما از ردیابی شدن به دست هکرها در امان خواهیم ماند.

استفاده رایگان از تمامی خدمات برنامه Mooni VPN

علاوه بر اینکه نصب این فیلتر شکن کاملاً رایگان می‌ باشد، ما برای اینکه از سرور های این برنامه استفاده کنیم نیاز نیست هزینه‌ای پرداخت کنیم. با توجه به اینکه این فیلتر شکن رایگان است، اما خدمات خوب و نامحدودی را در اختیار ما می‌‌ گذارد. و این تضمین را به ما می‌‌ دهد که از اطلاعات خصوصی ما محافظت کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *