دانلود فیلتر شکن Hira vpn برای آیفون


دانلود فیلتر شکن Hira vpn برای آیفون

نسخه اصلی هیرا وی پی ان با لینک دانلود

قطعاً برای شما هم پیش آمده است که خواسته‌ اید وارد سایت یا برنامه‌ ای شوید اما آن ها فیلتر بوده اند و شما با اینترنت در دسترستان نتوانسته‌اید وارد آن شوید. ولی برای از بین بردن این مشکل راه حلی وجود دارد و آن هم استفاده از فیلتر شکن است. البته باید به دنبال فیلتر شکنی باشید که دارای خصوصیت‌ های خوب و سرور های با کیفیت باشد. که تمام این ویژگی‌ ها در فیلتر شکن Hira vpn وجود دارد. علاوه بر این موارد، این وی پی ان خدمات با ارزش دیگری را در اختیار شما می‌ گذارد تا بتوانید به صورت روزانه از این برنامه استفاده کنید.

نماگرفت

اتصال راحت به سرور های برنامه Hira vpn

متصل شدن به سرور های این برنامه بدون هیچگونه تجربه اولیه امکان‌‌ پذیر است. چون این فیلتر شکن دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است که هر کسی به سادگی می‌ تواند از این فیلتر شکن استفاده کند. شما فقط کافی است این برنامه را برای خود نصب کنید سپس با ورود به برنامه و انتخاب یکی از سرور ها به سادگی می‌ توانید یک اتصال پرسرعت برای خود ایجاد کنید.

تعویض آدرس آی پی با کشوری دیگر

وقتی در فیلتر شکن هیرا وی پی ان به یکی از سرورها متصل می‌ شوید، چون این سرورها در کشور های گوناگون وجود دارند، آی پی واقعی شما را تغییر می‌ دهند. به این گونه که موقعیت واقعی شما کاملاً پنهان می‌ شود. و اگر کسی قصد ردیابی کردن شما را داشته باشد، آدرس سروری که به آن متصل شده‌ اید نمایش داده می‌ شود. در نتیجه می‌ توانید به مروری خصوصی و ایمن دست پیدا کنید.

نماگرفت

استفاده از برنامه Hira vpn بدون نیاز به ساخت اکانت

شما برای اینکه بتوانید از این فیلتر شکن و سرور هایش استفاده کنید لازم نیست اکانت شخصی بسازید. همین موضوع باعث می‌ شود که اطلاعات مهم شما و رمزهای عبورتان در اختیار این برنامه نباشد. بنابراین خیالتان از بابت جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعاتتان راحت است. پس می‌ توانید به سادگی از این فیلتر شکن برای کار های روزانه خود استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *