دانلود فیلتر شکن VPN Warrior با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن VPN Warrior با لینک مستقیم

نسخه جدید برنامه VPN Warrior برای ویندوز

فیلتر شکن VPN Warrior دسترسی به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده را برای شما امکان‌ پذیر می‌ کند. و با سرعت بالایی که دارد باعث می‌ شود شما بتوانید ویدیو های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت تماشا کنید. همچنین سرورهای این برنامه از امنیت بالایی برخوردار هستند که هنگام اتصال به آن ها تمام داده‌ های خصوصی شما ایمن باقی می‌ مانند.

جلوگیری از ردیابی شدن موقعیت مکانی

این فیلتر شکن به شما تضمین می‌ دهد که از موقعیت مکانی واقعی شما محافظت می‌کند و از ردیابی شدن شما جلوگیری می‌ کند. پس می‌ توانید با خیال راحت به این فیلتر شکن و سرور هایش متصل شوید و از شناسایی شدن داده‌ های خصوصی و آدرس واقعی خود به دست افراد ناشناس جلوگیری کنید.

نماگرفت

اتصال رایگان به فیلتر شکن VPN Warrior

متصل شدن به سرور های این برنامه بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی انجام می‌ شود. یعنی شما برای اینکه بتوانید به این برنامه متصل شوید لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. فقط کافی است یکی از سرور های این برنامه را انتخاب کنید و به آن ضربه بزنید تا یک اتصال نامحدود و قوی برای شما ایجاد شود.

رمزگذاری اطلاعات موجود در گوشی همراه

تمام کارهایی که با این فیلتر شکن انجام می‌ دهید از تونل‌ های رمزگذاری شده این برنامه عبور داده می‌ شود تا از دید افراد ناشناس پنهان بماند. همچنین این موضوع باعث می‌ شود که امنیت اطلاعات شما به خطر نیفتد تا بتوانید تمام کارهای مورد نظرتان حتی کارهای بانکی را با این فیلتر شکن انجام دهید.

نماگرفت

روش اتصال خودکار برنامه VPN Warrior

این فیلتر شکن داری یک گزینه به نام اتصال خودکار است که وقتی شما آن را لمس کنید، خود برنامه برای شما یکی از بهترین سرور هایش را در یک کشور انتخاب می‌ کند و شما را متصل می‌ کند. پس این گزینه باعث می‌ شود که شما همیشه یک اتصال پرقدرت و سریع داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *