دانلود فیلتر شکن otter VPN PRO برای اندروید + نامحدود


دانلود فیلتر شکن otter VPN PRO برای اندروید + نامحدود

فیلتر شکن otter VPN PRO برای گوشی همراه

برای از بین بردن فیلترینگ موجود در سایت‌ های ایرانی و خارجی شما می‌ توانید فیلتر شکن otter VPN PRO را توسط لینک‌ های مستقیم برای گوشی همراه خود نصب کنید. پس از آن یک اتصال قدرتمند برای شما به وجود می‌ آید که می‌ توانید به وسیله آن هر نوع محدودیتی را از بین ببرید. و حتی ویدیو های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و سرعت دانلود کنید. همچنین این برنامه ویژگی‌ های دیگری دارد که در ادامه به آن ها اشاره می‌ کنیم.

سرور های پرقدرت otter VPN PRO در کشور های مختلف

تمامی سرور هایی که در این فیلتر شکن وجود دارند از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای شما یک اتصال با کیفیت ایجاد می‌‌ کنند. همچنین لازم به ذکر است که این سرورها در کشور های مختلف وجود دارند و شما بر اساس موقعیت مکانی خود می‌ توانید به یکی از این سرور ها متصل شوید. لازم به ذکر است که سرعت این سرورها در کنارشان نمایش داده می‌ شود تا شما بتوانید بر اساس آن ها یکی از پرسرعت‌ ترین سرورها را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

نماگرفت

امکان تماشای هر نوع ویدیویی

با سرعت بسیار بالایی که سرور های این برنامه برای شما فراهم می‌ کنند، می‌ توانید هر نوع ویدیویی را از سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف تماشا کنید. همچنین می‌ توانید هر نوع فیلمی که می‌ خواهید را برای خود دانلود کنید و نگران این نباشید که سرعت شما کاهش پیدا کند یا کیفیت فیلم مورد نظرتان کم شود. چون این برنامه قادر خواهد بود که علاوه بر از بین بردن فیلترینگ‌ ها، سرعت بالایی را در اختیار شما بگذارد.

نماگرفت

حفاظت از اطلاعات موجود در گوشی همراه

فیلتر شکن قدرتمند otter VPN PRO از اطلاعات خصوصی موجود در گوشی همراه شما محافظت می‌ کند و به سرقت رفتن داده‌ های شما جلوگیری می‌ کند. پس شما می‌ توانید با خیال راحت از این فیلتر شکن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنید. بدون اینکه شخصی متوجه انجام فعالیت‌ های شما شود. علاوه بر آن تمام اطلاعات موجود در گوشی همراه شما و رمزهای عبورتان کاملاً خصوصی باقی می‌ ماند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *