دانلود فیلتر شکن قوی N4 VPN PLUS برای اندروید


دانلود فیلتر شکن قوی N4 VPN PLUS برای اندروید

دانلود لینک مستقیم برنامه ان ۴ وی پی ان پلاس

امروزه بسیاری از سایت‌ ها و برنامه‌ های مورد استفاده ما دچار فیلترینگ شدیدی شده‌اند. که ما با اینترنت موجود در کشور خود نمی‌ توانیم به آن ها دسترسی پیدا کنیم. بنابراین نیاز به یک فیلتر شکنی قدرتمند داریم تا با اتصال به سرور های آن بتوانیم تمام محدودیت‌ ها را دور بزنیم. فیلتر شکن N4 VPN PLUS با سرعت و قدرت بسیار بالایی که دارد ما را در این راه کمک می‌ کند و به ما این امکان را می‌ دهد تا بتوانیم به تمام خدمات مورد نیازمان به آسانی دسترسی پیدا کنیم.

سرور های پرقدرت فیلتر شکن N4 VPN PLUS

وقتی می‌ خواهید یک فیلتر شکن را برای خود نصب کنید مهم‌ ترین فاکتوری که به آن باید توجه کنید سرور های پرقدرت آن است. که این فیلتر شکن به خوبی این ویژگی را دارا می‌ باشد. زیرا دارای سرور های نامحدود و پرقدرتی در سراسر جهان است. که با اتصال به یکی از آن ها به سادگی می‌ توانید هر محدودیتی را از بین ببرید.

Screenshot image

بدون نیاز به ثبت اطلاعات خصوصی

یکی دیگر از ویژگی‌ های خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که پس از نصب به سادگی می‌ تواند از سرور های آن استفاده کنید. زیرا این برنامه نیازی به ایجاد اکانت و ثبت اطلاعات خصوصی ندارد. بنابراین باعث می‌ شود که دسترسی شما به سرور های آن آسان‌تر شود و امنیت اطلاعات شما بالا برود.

Screenshot image

افزایش امنیت اطلاعات با نصب برنامه N4 VPN PLUS

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن دارای پروتکل‌های امنیتی است که باعث افزایش امنیت شما می‌‌ شود. همچنین به علت اینکه تمام سرور های آن خصوصی و رمزگذاری شده هستند برای شما اتصالی ایمن و ناشناس ایجاد می‌ کنند. تا بتوانید در سرتاسر جهان به صورت ناشناس مرور کنید و در این بین می‌ توانید از تمام اطلاعات خصوصی موجود در گوشی همراه خود محافظت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *