دانلود فیلتر شکن اندروید VPNly Aqua + نسخه مود شده


دانلود فیلتر شکن اندروید VPNly Aqua + نسخه مود شده

فیلتر شکن VPNly Aqua برای ویندوز با لینک مستقیم

وقتی شما می‌ خواهید وارد سایت‌ های خارجی شوید، این امکان برای شما وجود ندارد. چون این سایت‌ ها فیلتر هستند و شما حتماً باید از یک فیلتر شکن با آی پی خارجی استفاده کنید. تا بتواند محدودیت موجود در سایت‌ها را از بین ببرید. به همین دلیل شما می‌ توانید فیلتر شکن VPNly Aqua را بر روی گوشی‌ های اندرویدی خود نصب کنید و به سادگی تنها با اتصال به سرور های با کیفیت این فیلتر شکن به خدمات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image

مرور نامحدود با اتصال به سرور های برنامه VPNly Aqua

تمام سرور‌ هایی که در این فیلتر شکن وجود دارند علاوه بر سرعت و کیفیت بسیار بالایی که در اختیار شما می‌‌ گذارند، کاملاً نامحدود هستند. وقتی شما به یکی از آن ها متصل می‌ شوید هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای شما در نظر گرفته نمی‌ شود. تا بتوانید به خدمات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید بدون اینکه اتصال شما ضعیف شود.

جلوگیری از شناسایی شدن

به علت اینکه این فیلتر‌ شکن موقعیت مکانی شما را پنهان می‌ کند و آن را با یک کشور دیگر جایگزین می‌ کند، تمام اطلاعات خصوصی شما از جمله آدرس اصلی، از دید افراد ناشناس پنهان می‌ شود. و دیگر هیچکس قادر نخواهد بود موقعیت شما را شناسایی کند و به آدرس آی پی شما دسترسی پیدا کند.

استفاده از فیلتر شکن VPNly Aqua بدون ساخت اکانت

یکی از قابلیت‌ هایی که این برنامه دارد این است که شما بدون نیاز به ساخت اکانت و یا ثبت اطلاعات می‌‌ توانید از سرور های این برنامه استفاده کنید. همین موضوع باعث نمی‌ شود که سرعت اتصال شما کاهش پیدا کند. چون در هر صورت این برنامه برای شما سرور هایی با سرعت عالی و قدرت بی‌نظیر فراهم کرده است. که شما تنها با یک ضربه می‌‌ توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *