دانلود فیلتر شکن Ezee VPN با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن Ezee VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن اندروید Ezee VPN نسخه اصلی

اگر برای انجام کارهای روزمره خود و استفاده از اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام نیاز به فیلتر شکن دارید. پیشنهاد ما به شما نصب برنامه پر قدرت Ezee VPN است.
زیرا این برنامه علاوه بر سرعت بالایی که برای شما فراهم می کند، باعث افزایش امنیت اطلاعات شما می شود. که این ویژگی ها باعث می شوند که این برنامه یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در کشور برای شما باشد.

دریافت نامحدود ترین سرور ها در فیلتر شکن Ezee VPN

علاوه بر سرعت بالایی که این فیلتر شکن در اختیار شما می گذارد، تمام آن ها نامحدود هستند و وقتی به یکی از آن ها متصل می شوید، می توانید به هر اندازه که می خواهید از آن ها استفاده کنید. بدون اینکه اتصال شما ضعیف شود. بنابراین این فیلتر شکن یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود تا بتوانید هر موردی که می خواهید را دانلود کنید بدون اینکه اتصالتان قطع شود.

Screenshot imageScreenshot image

پنهان کردن موقعیت مکانی

برای اینکه بتوانید از موقعیت مکانی خود محافظت کنید این فیلتر شکن یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. زیرا تمام فعالیت های شما را خصوصی می‌ کند تا هیچ شخص ناشناسی متوجه کارهایی که شما انجام می دهید نشود. همچنین این ویژگی باعث می‌ شود که موقعیت اصلی شما از دید افراد دیگر پنهان شود و هیچ کس نتواند به مکان شما دسترسی پیدا کند.

استفاده از برنامه Ezee VPN بدون نیاز به ثبت اطلاعات خصوصی

برای اینکه بتوانید از امکانات این برنامه استفاده کنید نیاز نیست اکانتی بسازید. در نتیجه شما می توانید بدون ثبت کردن اطلاعات خصوصی خود در این برنامه، از سرور های پرسرعت این فیلتر شکن استفاده کنید. در نتیجه دسترسی شما به این برنامه آسان تر می شود و اطلاعات خصوصی شما در اختیار این فیلتر شکن نیست تا به دست افراد ناشناس بیفتد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *