دانلود لینک‌ مستقیم فیلتر شکن VPN Ctrl برای آیفون


دانلود لینک‌ مستقیم فیلتر شکن VPN Ctrl برای آیفون

نسخه جدید فیلتر شکن VPN Ctrl برای اندروید

یکی از پرسرعت ترین فیلتر شکن هایی که شما می توانید برای گوشی های اندرویدی خود نصب کنید، برنامه VPN Ctrl است. که دارای خدمات نامحدود و پرسرعتی در سراسر جهان است که خدمات باکیفیتی را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد. برای استفاده از این برنامه می توانید این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید. و با اتصال به یکی از سرور های پرسرعت این برنامه مروری خصوصی در سایت ها و برنامه های مختلف را تجربه کنید.

روش اتصال و قطع اتصال سرور های فیلتر شکن VPN Ctrl

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این فیلتر شکن دارد، وجود سرور های پرسرعتش است که در سرتاسر جهان وجود دارد. و شما می توانید بر اساس نیاز خود و سرعتی که این سرور ها دارند یکی از کشور ها را انتخاب کنید و با ضربه زدن بر روی آن در یک چشم به هم زدن اتصال خود را برقرار کنید. همچنین به همین ترتیب می توانید اتصال خود را قطع کنید.

Screenshot image

پنهان کردن آدرس آی پی

یکی از ویژگی های خوبی که این فیلتر شکن دارد و باعث افزایش امنیت شما می شود، پنهان کردن آدرس آی پی شما است. به صورتی که موقعیت مکانی اصلی شما را با آدرس سروری که به آن متصل شده اید جابجا می کند. تا هیچ شخص ناشناسی متوجه مکان واقعی شما نشود. در نتیجه امنیت شما نسبت به قبل بسیار افزایش پیدا می‌ کند و می‌ توانید هر فعالیتی که می خواهید را با ایمنی بسیار بالا انجام دهید.

  دانلود nexus vpn برای اندروید

دسترسی رایگان و نامحدود به سرورهای VPN Ctrl

برای اینکه بتوانید به خدمات نامحدود در کشور دسترسی پیدا کنید، می توانید این فیلتر شکن را توسط لینک های مستقیم برای خود نصب کنید. زیرا تمام سرور های موجود در این فیلتر شکن رایگان هستند و برای شما یک اتصال کاملا نامحدود ایجاد می کند. تا بتوانید هر محدودیتی را بدون مشکل از بین ببرید و از گشت و‌ گذار در کشور لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *