اتصال سریع و پایدار به وی پی ان sword


اتصال سریع و پایدار به وی پی ان sword 

دانلود فیلتر شکن sword برای تماشای فیلم

یکی از فیلتر شکن‌ های قوی در کشور ما که هم بر روی اندروید و هم کامپیوتر قابل نصب می‌ باشد، برنامه sword است. که می‌ توانیم از طریق گوگل پلی این برنامه را برای خود نصب کنیم. و با اتصال به سرور های قوی این برنامه از جمله سرور های پرمیومش، محدودیت‌ های شدید بر سایت ها و برنامه ها را دور بزنیم.

اینترنت بدون محدودیت با فیلترشکن sword 

با این برنامه دیگر هیچ محدودیتی برای شما معنی نخواهد داشت. چرا که با استفاده از این برنامه و سرعت بی نظیرش میتواند به هر آنچه که میخواهید و به دنبال آن در اینترنت هستید دسترسی پیدا کنید. دلیل سرعت بالای این برنامه سرور های بینظیر و باکیفیتی است که این برنامه از آن برخوردار میباشد . و به همین دلیل میباشد که سرعت و پهنای باند شما نامحدود میباشد.

بدون پرداخت هزینه به فیلتر شکن swordمتصل شوید

این برنامه خدماتش را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ دهد. تا بتوانیم بدون هیچگونه محدودیتی و بدون حتی نیاز به پرداخت هزینه در اینترنت از تمامی ظرفیت‌ ها استفاده کنیم.البته گفتنی است برای تجربه بهتر می‌ توانیم اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنیم. تا از قدرت و سرعت حرفه‌ ای تر برخوردار شویم و راحت به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.

فیلترشکن sword باسرورهای باکیفیت 

وقتی که شما می‌ خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید بهتر است که خودتان به صورت دستی سرورها را انتخاب کنید. و وقتی شما وارد لیست سرورها می‌ شوید در صدر این لیست سرور هایی را مشاهده می‌ کنید که به عنوان پیشنهادی برای شما قرار داده شده‌اند و سرعت و کیفیت بالاتری دارند. که بهتر است که از این نوع سرورها استفاده کنید، چون متناسب با نوع اینترنت شما تنظیم شده‌اند.البته این فیلتر شکن سرورهای دیگری دارد که سرعت آن ها به صورت دقیق در کنارشان نمایش داده شده است که در صورت نیاز می‌ توانید به آن کشورها متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *