دور زدن تحریم ها ازطریق وی پی ان shal vpn


دور زدن تحریم ها ازطریق وی پی ان shal vpn

دانلودفیلتر شکن shal vpn

دراین پست یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت به شما به همراه فیلم معرفی می کنیم تا از تمام خدمات آن به راحتی بتوانید استفاده کنید.

ویژگی های فیلتر شکن shal vpn

رابط کاربری ساده و کاربردی باعث شده است که استفاده از این برنامه بسیار راحت شود. و همچنین به دلیل فضای کاربر پسند از این بابت این اپلیکیشن امتیاز خوبی را دریافت کرده است.

امنیت و سرعت بسیار بالای shal vpn  سبب میشود که شما با خیالی آسوده و راحت در فضای اینترنت گشت و گذار کنید.

این برنامه با سیاست ها و پروتکل های امنیتی قوی مثل kill switch امنیت دستگاه شما را تضمین میکند.

همچنین این برنامه امنیت حریم شخصی شما را تضمین میکند . به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما و سوابق مرور شما را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمیدهد.

در نتیجه شما با دانلود shal vpn، همه ویژگی هایی که به دنبال آن هستید را در قالب یک فیلتر شکن خوب و پرسرعت و ایمن خواهید یافت.

رمزگذاری ناشناس توسط برنامه shal vpn

این فیلتر شکن تمام ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری می کند و کاربران را به صورت آنلاین ناشناس نگه می دارد . همچنین هنگام اتصال به سرور ها هیچ کس نمی تواند حرکات شما را در وب ردیابی کند . به همین دلیل تمام کاربران این برنامه از نظارت و جرایم سایبری در امان هستند.

دسترسی به سرور ها از هر کجا با فیلترشکن shal vpn

نسخه جدید این فیلترشکن به کاربران امکان انتخاب بیش از هزار سرور در 100 مکان مختلف را می دهد. به راحتی می توانید هر سروری را حتی اگر از مکان واقعی شما دور باشد را انتخاب کنید و اتصال سریع برای دسترسی به سایت ها برقرار کنید.با نسخه جدید این فیلتر شکن می توانید بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی کار کنید . فقط کافی است روی یک دکمه ضربه بزنید تا به صورت ایمن به فیلتر شکن های پر سرعت این برنامه متصل شوید . با این فیلتر شکن می توانید جهان را به صورت ناشناس با سرعت بالا رفع انسداد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *