اتصال سریع و پایدار وی‌ پی ان Pinnacle vpn


اتصال سریع و پایدار وی‌ پی ان Pinnacle vpn

دانلود فیلتر شکن Pinnacle vpn

درست است که شاید خیلی از کاربران نتوانند به فیلتر شکن‌ های ناشناخته اعتماد کنند. اما وضعیت خوبی که این نوع برنامه‌ ها دارند این است که از سرعت بهتری برخوردارند. چون به علت کاربران کم ترافیک بر روی آن ها اعمال نمی‌ شود. در نتیجه با نصب این نوع فیلتر شکن‌ ها ما می‌ توانیم به خدمات دلخواهمان دست پیدا کنیم. فیلتر‌ شکنی که می‌ خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم برنامه Pinnacle vpnمی‌ باشد که دارای خدمات زیر است:

مشاهده انواع سرور های فیلتر شکن Pinnacle vpn

درست است که شما می‌ توانید به صورت خودکار به سرور های قوی و فعال این برنامه متصل شوید. اما اگر وارد لیست سرور های این برنامه شوید مشاهده می‌ کنید که این فیلتر شکن فقط سه سرور رایگان دارد که در کشور های آمریکا و آلمان قرار دارند. که می‌ تواند با یک ضربه به آن ها متصل شوید.سپس بیشترین سرور های این برنامه پرمیوم هستند که برای دریافت خدمات بهتر و اتصال به صورت پایدارتر کافی است این سرور های پرمیوم را به قیمت مناسب خریداری کنید و به آن ها متصل شوید.

استفاده از انواع بازی های آنلاین با فیلتر شکن Pinnacle vpn

این فیلتر شکن برنامه های پینگ کم را به شما معرفی می کند تا با سرعت بالا دانلود کنید .همچنین پینگ کم را برای بازی های آنلاین موبایل شما ارائه می دهد . علاوه بر آن عملکرد رفع تاخیر را برای بهبود ms و افزایش عملکرد بازی ارائه می دهد و تأخیر بازی‌ های آنلاین را کم می کند .

حفاظت از اطلاعات شخصی توسط Pinnacle vpn

این برنامه شما را در زمانی که به وای فای های عمومی یا هر نوع اینترنتی متصل هستید محافظت می کند و شما را ایمن می کند. رمز عبور و اطلاعات شخصی شما در این برنامه ایمن است . شما در برابر افراد خرابکار محافظت می شوید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *