نصب اسان وی پی ان blendg برای شبکه های مجازی


نصب اسان وی پی ان blendg برای شبکه های مجازی 

دانلود فیلترشکن blendg برای رایتل

فیلتر شکن blendg یک سرویس پروکسی رایگان و نامحدود است که به شما کمک می کند با Wi-Fi و شبکه های داده محلی به برنامه ها و سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشید.در این برنامه بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی، فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید تا یک اتصال پر قدرت و ناشناس برای شما فراهم شود .

آیا این برنامه فقط در یک دستگاه کار می کند؟

خیر شما می توانید از این برنامه در دستگاه های مختلف استفاده کنید . همزمان می توانید از این پروکسی در چند دستگاه مختلف استفاده کنید و وصل شوید . با هر کدام از سیستم ها می توانید به هرسایتی که می خواهید با سرعت بالا و بدون هیچ گونه محدودیت بروید.

افزایش سرعت در کنار حفاظت از داده های شما با فیلترشکن blendg 

این وی پی ان نه تنها می تواند به شما در افزایش سرعت برنامه ها کمک کند. بلکه از حریم خصوصی شما در هر زمان و مکان محافظت می کند. به هیچ عنوان نگران لو رفتن اطلاعات شخصی خود یا مکانی که در آن حضور دارید نباشید . زیرا این فیلتر شکن مکان اصلی شما را به یک موقعیت دیگر تغییر می دهد .

تماشای برنامه های مورد علاقه خود با فیلترشکن blendg

با نصب نسخه جدید این فیلتر شکن می توانید برنامه های تلویزیونی آنلاین مورد علاقه خود را در هر زمان و هر مکان بدون محدودیت تماشا کنید. علاوه بر آن می توانید با دوستان خود به سرعت ، به اشتراک بگذارید .

اتصال خودکار به فیلترشکن blendg 

این برنامه می تواند بهترین مکان را به صورت خودکار بر اساس جایی که هستید انتخاب کند و شما را به نزدیک ترین و سریع ترین سرور متصل کند تا با سرعت بیش تری به سایت های مورد نظر خود مراجعه کنید .با این اپلیکیشن پر سرعت می توانید بهترین اتصال را با بالاترین سرعت VPN تجربه کنید همچنین میتوانید پایدارترین دسترسی به سرورهای جهانی را نسبت به سایر سرورهای پروکسی VPN داشته باشید و به آن متصل شوید و لذت کامل را ببرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *