نصب فیلتر شکن Dev tunnel vpn برای همراه اول


نصب فیلتر شکن Dev tunnel vpn برای همراه اول 

دریافت فیلتر شکن Dev tunnel vpn  پرسرعت و ایمن

نصب و استفاده آسان از برنامه Dev tunnel vpn

این وی پی ان از ساده ترین پنل های کاربری در میان فیلتر شکن های موجود در بازار برخوردار است. که به شما این امکان را میدهد تنها با یک کلیک به سرور های بینظیر این برنامه متصل شوید و وارد دنیای آزاد و بدون محدودیت اینترنت بشوید. همچنین در این برنامه نیاز به ثبت اطلاعات شخصی خود ندارید. و با طراحی کاربرپسندی که دارد و همچنین با سهولت استفاده برای کاربران به یکی از محبوب ترین فیلتر شکن ها در این حوزه تبدیل شده است. و تنها با دانلود کردن آن می توانید به سادگی و با یک ضربه اتصال خود را برقرار کنید.

عدم ذخیره اطلاعات مهم فیلترشکن Dev tunnel vpn 

به دلیل اینکه این فیلتر شکن هیچگونه گزینه اضافه‌ای ندارد و در آن ثبت نامی صورت نمی‌ گیرد. اطلاعات شما کاملاً خصوصی باقی می‌ ماند و می‌ توانید فعالیت‌ های خود را با این فیلتر شکن ایرانی به راحتی انجام دهید. بدون اینکه اطلاعات شما در معرض خطر قرار بگیرند.فرقی ندارد که از سرور های رایگان یا پرمیوم این برنامه استفاده می‌ کنید چون در هر حال این فیلتر شکن برای شما اتصالی ایمنی ایجاد می‌ کند. و کمک می‌ کند تا بتوانید تمام داده‌ های خود را ایمن نگه دارید. یعنی هم می‌ توانید از اطلاعات موجود در گوشی همراه خود و هم از اطلاعاتی که در اینترنت دانلود کرده‌اید محافظت کنید.

فیلتر شکن Dev tunnel vpn در چه کشور هایی سرور دارد؟!

درست است که این فیلتر شکن در تمام کشور های جهانی دارای سرور های پرسرعت و نامحدود می‌ باشد. اما مهم‌ ترین سرور این برنامه در کشور آمریکا است که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. و شما بهتر است که به سرور های آمریکایی این برنامه متصل شوید. تا بتوانید به صورت نامحدود و پایدار محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *