رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Starlink vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Starlink vpn

دانلود فیلترشکن Starlink vpn برای تلگرام

امروزه استفاده از فیلتر شکن ها به منظور دور زدن فیلترینگ بسیار افزایش یافته است اما بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار کیفیت لازم را ندارند. و بسیاری از آن ها اطلاعات کاربران را به سرقت میبرند و از آن ها سواستفاده میکنند. ولی فیلتر شکن Starlink vpn  یکی از ایمن ترین و با سرعت ترین فیلتر شکن های موجود در بازار میباشد. شما با استفاده از این برنامه میتوانید محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و از هر محتوایی که به دنبال آن هستید بهره ببرید. این برنامه، ما را از تمامی خدماتی که به دلیل فیلترینگ و سانسورینگ از آن محروم هستیم بهره مند میسازد. و امکان دسترسی به تمامی نقاط اینترنت را برای ما فراهم میکند.

 

سرعت بالای فیلتر شکن Starlink vpn

این وی پی ان به علت سرور های متعدد و با کیفیتی که دارد از سرعت بسیار بالایی برخوردار میباشد. بنابراین شما با استفاده از این برنامه و سرعت بالای آن میتوانید با بالاترین کیفیت به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و بدون سانسور بپردازید. همچنین به واسطه ی همین سرعت بالا به یکی از فیلتر شکن های محبوب برای گیمر ها تبدیل شده است. چرا که با افزایش سرعت اتصال آن ها و کاهش پینگشان تجربه یک گیم پلی بینظیر برای آن ها به وجود می آورد.

جلوگیری از ردیابی شدن داده ها با فیلتر شکن Starlink vpn

آدرس آی پی شما یکی از چیزهایی است که می‌تواند در معرض خطر قرار بگیرد و افراد ناشناس از طریق آن شما را ردیابی و شناسایی کنند. ولی اگر با این فیلتر شکن به سایت ها و برنامه های مختلف دسترسی پیدا کنید یک آدرس آی پی ناشناس برای شما در نظر گرفته می‌شود تا افراد خرابکار موقعیت اصلی شما را شناسایی نکنند. و موقعیت آن سروری که با آن متصل شده اید را به عنوان مکان اصلی شما در نظر بگیرند. بنابراین همیشه امنیت شما حفظ می شود و بدون اینکه ردیابی شوید، می توانید در تمام سایت هایی که می خواهید گشت و گذار کنید. و اطلاعات مورد نیاز خود را دانلود کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *