دانلودفیلتر شکن simple 66 برای وات ساپ


دانلودفیلتر شکن simple 66 برای وات ساپ

نحوه ی اتصال فیلتر شکن پایدار simple 66

همه ی کاربرانی که در جایی زندگی میکنند که محدودیت های اینترنتی در آنجا اعمال شده است به راهی برای دور زدن این محدودیت ها نیاز دارند که برنامه simple 66 یکی از بهترین گزینه هاست. این اپلیکیشن یکی از مورد اعتماد ترین برنامه ها و فیلترشکن هایی است که میتواند با ویژگی های بینظیرش در این راه به شما کمک بکند. همچنین این  وی پی ان با دور زدن فایروال ها و فیلترینگ این امکان را برای کاربرانش فراهم میکند که به هر محتوایی که میخواهند دسترسی داشته باشند. و محدودیت های جغرافیایی را بی معنی بکنند. با این برنامه شما از فیلتر شکن های دیگر بی نیاز میشوید. چرا که با این برنامه تمامی خدماتی که از یک فیلتر شکن عالی انتظار دارید را تصاحب خواهید کرد.

سرور های پرسرعت فیلترشکن simple 66

این برنامه طیف گسترده ای از سرور ها را برای تماشای فیلم به شما ارائه می دهد. بنابراین لازم نیست نگران مسدود بودن سایت ها و برنامه ها باشید. زیرا امکان دسترسی به انواع وب سایت های مسدود شده و شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب به راحتی برای شما وجود دارد.

فیلترشکنsimple 66 ایمن

با استفاده از این VPN نیازی به نصب مرورگر ناشناس ندارید بلکه به سادگی می توانید فیلتر شکن خود را روشن کنید و پس از آن تمام ترافیک اینترنت شما کاملاً رمزگذاری می شود . همچنین فعالیت های آنلاین شما در تمام مدت مرور کاملاً ناشناس باقی می ماند .

فیلتر شکن simple 66 از چه زبان هایی پشتیبانی می کند؟!

به صورت کلی زبان پیش فرض این برنامه انگلیسی می‌ باشد. اما از زبان‌ های عربی، ترکی، فرانسه و اسپانیایی،آمریکایی ،هندی  نیز پشتیبانی می‌ کند. که بر اساس سلیقه و کشوری که در آن قرار دارید، می‌ توانید زبان برنامه را تغییر دهید تا راحت‌تر از خدمات آن استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *