دانلودفیلتر شکن magic با اتصال ایمن


دانلودفیلتر شکن magic با اتصال ایمن 

نصب فیلتر شکن magic

برنامه magic یک فیلتر شکن پرسرعت و با قدرت بالا میباشد. که با ویژگی های بینظیرش توجه بسیاری از کاربران اینترنت را به خود جلب کرده است. این برنامه از لحاظ امنیتی کاملا تضمین شده است و شما از بابت امنیت خیالتان راحت خواهد بود . چرا که این برنامه اقدامات مختلفی را در این راستا انجام داده است. این وی پی ان بی نظیر به شما کمک میکند تا با دور زدن فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی بتوانید به راحتی به هر محتوایی که میخواهید دسترسی پیدا کنید. شما با استفاده از این برنامه میتوانید به شبکه های اجتماعی فیلتر شده نظیر تلگرام و اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. و به راحتی از خدمات آن ها استفاده کنید. علاوه بر آن با این اپلیکیشن می توانید با تمامی مشکلات و محدودیت های جغرافیایی خداحافظی خواهید کرد و به یک اینترنت آزاد و نامحدود دسترسی پیدا کنید.

ایا محدوده جغرافیایی تاثیری بر سرعت برنامه دارد؟

به راحتی با فعالسازی برنامه می توانید به سایت های مورد نظر خود از جمله یوتیوب فیسبوک و … دسترسی پیدا کنید ویدیو های دلخواهتان را ببینید و در صورت نیاز ، با بالاترین سرعت و کیفیت مورد نظر آن ها را دانلود کنید. تفاوتی در موقعیت شما نمی کند که در کجا قرار دارید و در هر کجا و هر زمان می توان از این برنامه استفاده کرد.

رمزگذاری پرسرعت فیلتر شکن magic

فیلتر شکنmagic  یک برنامه جدید و پرسرعت برای دستگاه های اندرویدی شما است. این برنامه با قوی ترین رمزگذاری برای محافظت از حریم خصوصی شما و دور زدن سانسور های آنلاین ساخته شده است . که امنیت بسیار بالایی را هنگام اتصال به هر کدام از سرور ها به صورت نامحدود برای شما به ارمغان می آورد. شما میتوانید بعد از نصب برنامه اگر  رضایت کامل را داشتید آن را به دوستان خود نیز معرفی کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *