دانلود فیلتر شکن loonبرای کامپیوتر


دانلود فیلتر شکن loonبرای کامپیوتر

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن loon

برای استفاده از این فیلتر شکن فقط کافی است برنامه را دانلود و نصب کنید. نیازی به تلف کردن زمان با تنظیمات راه اندازی یا فرآیند ثبت چند مرحله ای نخواهید داشت. پس از نصب برنامه به راحتی می توانید از سرور های موجود در برنامه استفاده و به آن ها متصل شوید این اپلیکیشن دارای سرورهای پرسرعت و زیادی از کشورهای مختلف مثل آمریکا، اروپا و آسیا است که به زودی به کشورهای بیشتری گسترش داده می شود .استفاده از همه ی این سرورها رایگان است کافی است روی پرچم سرور مورد نظرتان کلیک کنید و به آن متصل شوید و هر زمان که بخواهید سرورتان را تغییر دهید.

فیلترشکن loonبااتصال پایداراست وی پی ان با سرور های متعددی که در سراسر جهان دارد و پهنای باند زیادی که ارائه میدهد. باعث اتصال پر سرعت و پایدار شما شده و تجربه ای از اتصال روان را به شما هدیه میکند. علاوه بر نکات ذکر شده این برنامه از قابلیتی برخوردار است. که شما برای راه اندازی برنامه کافیست دکمه اتصال را فشار دهید سپس برنامه به طور خودکار به سریع ترین سرور متصل خواهد شد. البته انتخاب سرور به حالت دستی نیز امکان پذیر است و شما میتوانید بسته به نیاز و سرعت اینترنتتان سرور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فیلتر شکن loonبا لینک اصلی را شما می توانید به راحتی نسخه جدید این برنامه را از طریق لینک های مستقیم دانلود کنید. پس از نصب می توانید به راحتی از امکانات و سرور های متنوع برنامه استفاده کنید . برای استفاده از این اپلیکیشن هیچ نیازی به ثبت نام اولیه نیست فقط کافی است سرور مورد نظرتان را انتخاب و به آن متصل شوید.

فیلتر شکن loonباامنیت بالاو بسیار امن است. سیستم رمزگذاری قوی آن از ارتباطات و وب‌ گردی شما در برابر چشمان دیگر افراد یا سازمان‌ها محافظت می‌کند و نمی گذارد اطلاعات شخصی شما به بیرون درز پیدا کند و امنیت شما به خطر بیفتد .

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *