دریافت فیلتر شکن پرسرعت Secure360 vpn


دریافت فیلتر شکن پرسرعت Secure360 vpn

دانلود فیلتر شکن Secure360 vpn برای گوشی

فیلترشکن Secure360 vpn یک برنامه سریع و امن است که به شما یک سرویس پروکسی صد در صد رایگان ارائه می دهد.این وی پی ان به هیچ تنظیماتی نیاز ندارید و پس از نصب نسخه جدید برنامه ، فقط کافیست روی یک سرور به صورت دلخواه ضربه بزنید تا به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی پیدا کنید .

سرعت بالای فیلتر شکن Secure360 vpn

این وی پی ان به علت سرور های متعدد و با کیفیتی که دارد از سرعت بسیار بالایی برخوردار میباشد. بنابراین شما با استفاده از این برنامه و سرعت بالای آن میتوانید با بالاترین کیفیت به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و بدون سانسور بپردازید. همچنین به واسطه ی همین سرعت بالا به یکی از فیلتر شکن های محبوب برای گیمر ها تبدیل شده است. چرا که با افزایش سرعت اتصال آن ها و کاهش پینگشان تجربه یک گیم پلی بینظیر برای آن ها به وجود می آورد.

سرورهای فراوان با فیلتر شکن Secure360 vpn

این فیلتر شکن دارای بیش از 1000 سرور سریع در بیش از 100 مکان در سراسر جهان است . که به سادگی می توانید به هر کدام از سرور ها که سرعت بیشتری داشت متصل شوید . کافی است سرور مورد نظرتان را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا به سرعت به آن متصل شوید و یک اتصال ایمن و قوی داشته باشید .

حفظ حریم خصوصی در Secure360 vpn

این فیلتر شکن پیشرفته ترافیک اینترنت شما را از هر گونه ردیابی شدن توسط شخص ثالث رمزگذاری می کند . همچنین تمام اطلاعات و داده های شما در این برنامه کاملا محفوظ باقی می ماند تا به راحتی بتوانید یک مرور ایمن داشته باشید .وتمامی این خدمات به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از خدمات عالی آن استفاده کنید و با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *