دانلودفیلتر شکن پرسرعت Netwing vpn


دانلودفیلتر شکن پرسرعت Netwing vpn 

اتصال سریع و پایدار فیلترشکن Netwing vpn

وقتی که شما فیلتر شکن قوی و قدرتمند Netwing vpn را بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب می‌ کنید. اولین چیزی که باید انتخاب کنید نوع اینترنت شما است. که بر اساس اینترنت خود ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات می‌ باشد. می‌ توانید یکی را انتخاب کنید تا بتوانید به سرور مخصوص نت خود متصل شوید.

به دلیل اینکه این فیلتر شکن از رابط کاربری بسیار ساده و روانی استفاده می‌ کند تنها دارای گزینه اتصال خودکار است. که کافی است شما بر روی آن ضربه بزنید و منتظر بمانید تا این برنامه سروری متناسب با نوع اینترنت شما برایتان انتخاب کند. و پس از آن اتصالتان برقرار شود و بتوانید محدودیت‌ ها را دور بزنید.

رمزگذاری اتصالات به صورت ایمن توسط فیلترشکن Netwing vpn

این وی پی ان برای افزایش ایمنی و امنیت کاربران خود‌، اقداماتی را انجام داده است و طبق این اقدامات از پروتکل های امنیتی بسیاری استفاده کرده است. یکی از این اقدامات، رمزگذاری اتصالات شما است. در واقع این برنامه برای محافظت از شما هنگام استفاده از اتصالات نا امن، اتصالات شما را رمزگذاری میکند. با این عمل برای شما اتصالی ایمن و غیر قابل نفوذ را فراهم میکند. که به واسطه ی آن شما میتوانید با خیالی راحت و آسوده به هر کجای اینترنت گشت و گذار کنید.

اتصال دستی به سرور های جهانی فیلتر شکن Netwing vpn

شاید برایتان سوال است که چگونه باید از این فیلتر شکن استفاده کنیم. که لازم به ذکر است محیط این برنامه بسیار ساده می‌ باشد.اما به صورت کلی شما یا می‌ توانید از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید یا بهتر است که وارد لیست سرور های این فیلتر شکن شوید و یکی از سرور های جهانی این برنامه را انتخاب کنید. و با ضربه زدن بر روی آن اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *