دانلودفیلتر شکن هوشمند Kohinur plus VPN


دانلودفیلتر شکن هوشمند Kohinur plus VPN

اتصال سریع واسان وی پی ان Kohinur plus VPN

فیلترشکن Kohinur plus VPN یکی از فیلتر شکن های محبوب محسوب میشود و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده.هم چنین با استفاده از آن میتوانید در سراسر دنیای اینترنت گشت و گذار کنید.

فیلتر شکن Kohinur plus VPN حفاظت از داده های شخصی

همه ی ما یه سری اطلاعات مهم داریم که دوست نداریم به دست افراد ناشناس بیفتد و از آنها سواستفاده شود. این اطلاعات ممکن است با نصب برنامه های ناشناس و رفتن به وب سایت ها به خطر بیفتد. ولی این فیلتر شکن با رمزگذاری های پیشرفته که دارد به طور کامل حافظ اطلاعات شما است. و نمی گذارد کسی به آنها دسترسی پیدا کند یا از آنها سواستفاده کنند.

تماشای ویدیو ها با فیلتر شکن Kohinur plus VPN

بسیاری از فیلم های موجود در کشور یا سانسور شده اند یا به دلیل فیلترینگ وب سایت ها امکان دسترسی به آنها وجود ندارد. ولی این فیلتر شکن به راحتی به شما اجازه می‌دهد هر فیلم و سریالی را با سرعت بالا تماشا کنید. یا حتی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن آنها را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی های فیلتر شکن Kohinur plus VPN

استفاده ی بسیار آسان و راحت

صرفه جویی در مصرف باتری

رمزگذاری اتصالات و برقراری اتصالی امن و قابل اعتماد

سرور های اختصاصی با سرعت بسیار بالا

اتصال پایدار و بدون قطعی

مروری امن و ناشناس

پشتیبانی قوی و پاسخگو

حفاظت بالا از حریم شخصی کاربران

استفاده آسان از فیلتر شکن Kohinur plus VPN

استفاده از این برنامه به واسطه ی رابط کاربری ساده و کاربردی ای که دارد بسیار آسان است. همچنین در این برنامه دیگر خبری از منو های گیج کننده نخواهد بود. و شما میتوانید تنها با یک کلیک به سریع ترین سرور این برنامه به صورت خودکار متصل شوید. البته گزینه وصل شدن دستی نیز در این برنامه وجود دارد که شما میتوانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *