دانلود فیلتر شکن‌ آریا برای همراه اول


دانلود فیلتر شکن‌ آریا برای همراه اول

اتصال به فیلتر شکن آریا

یکی از فیلتر شکن ‌هایی که شما می‌ توانید برای دستگاه اندرویدی خود از آن استفاده کنید و از قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت ‌ها برخوردار شوید برنامه آریاVPN می‌ باشد که با استفاده از اقدامات به روز و قوی، بهترین شرایط ممکن برای دسترسی به انواع ظرفیت‌ های موجود در اینترنت را برای شما فراهم می کنداین برنامه دارای پروتکل‌ های متعدد و مختلف است که به کاربران این امکان را می‌ دهد که بتوانند به راحتی به سرور ها با هر نوع اینترنتی متصل شوند. و بهترین تجربه از مرورگردی بدون فیلتر در اینترنت را کسب کنند.وقتی وارد این فیلتر شکن می‌ شوید و بر روی گزینه اتصال کلیک می‌ کنید، این فیلتر شکن از شما می‌ خواهد یکی از سرور های قوی را انتخاب کنید. که بهترین سرورها در کشور آلمان و آمریکا قرار دارند. که با ضربه زدن بر روی آن و منتظر ماندن می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید.

فیلترشکن آریا پایدار به واسطه ی داشتن سرور های زیاد و متعدد در سراسر جهان و پهنای باند زیاد این وی پی ان از سرعت بالایی برخوردار است. که سبب میشود اتصال شما پایدار و بدون هیچ گونه قطعی باشد و همچنین سرعت شما را برای تماشای ویدیو های مختلف افزایش دهد.

فیلتر شکن آریا کم حجم بوده و فضای کمی در گوشی شما اشغال میکند

فیلترشکن آریاباامنیت و با پروتکل های امنیتی که دارد موجب میشود شما بتوانید به راحتی فعالیت آنلاین خود مخفی کنید. و با استفاده از تکنولوژی تغییر آی پی موقعیت جغرافیایی خود‌ را تغییر دهید و یه صورت ناشناس در فضای اینترنت به مرور مشغول شوید.همچنین این برنامه با رمزگذاری اتصالات شما حتی از وای فای های عمومی اتصالی مطمئن و غیر قابل نفوذ میسازد. تا اطلاعات شما همیشه در امان باشد و کسی توانایی دسترسی به آن را نداشته باشد.

  پروکسی رایگان برای تلگرام

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *