دانلود فیلتر شکن securelink vpn برای تبلت


دانلود فیلتر شکن securelink vpn برای تبلت

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال securelink vpn

این فیلتر شکن یک سرویس وی پی ان قوی و پر سرعت است که با ویژگی های منحصر به فرد شما را از فیلتر شکن های دیگر بی نیاز میکند.با اپلیکیشن اندرویدی این فیلتر شکن به سادگی و با یک کلیک به سرورهای ابری و قدرتمند securelink vpn وی پی ان متصل شوید.این  وی پی ان با سرعت بالایی که دارد به شما این امکان را میدهد که وارد سایت هایی که دسترسی محدود دارند بشوید. با خیال راحت به گشت و گذار در آن ها بپردازید. چرا که این فیلتر شکن امنیت شما را تضمین میکند.بدین صورت شما  با زدن دکمه ی دانلود وارد دنیای بدون مرز اینترنت میشوید و  لذت میبرید.

امنیت خصوصی و ایمنی دستگاه با فیلتر شکن securelink vpn

این فیلتر شکن با پروتکل های امنیتی خاصی که دارد موجب می شود که هیچ خطری دستگاه شما را تهدید نکند. برای مثال به دستگاه شما اجازه نمیدهد وارد سایت های مخرب شوید و هم چنین اجازه نصب بد افزار ها را نمیدهد. به این شکل که اگر هر کدام از مورد های ذکر شده اتفاق بیوفتد به شما هشدار میدهد و شما را از مشکل با خبر میکند در این صورت همیشه ایمن خواهید ماند.این وی پی ان اتصالات شما را رمزگذاری میکند بنابراین شما از حمله ی اشخاص ثالث برای مثال هکر ها در امنیت کامل خواهید بود. بنابراین مشکلی از این بابت برای شما وجود نخواهد داشت.همچنین این اپلیکیشن به دلیل سیاست هایی که دارد به حفظ حریم خصوصی کاربرانش معروف است. شما با استفاده از این برنامه با خیال راحت بدون نگرانی در فضای اینترنت گشت و گذار کنید.

انتخاب سرورها با فیلتر شکن securelink vpn

همچنین یکی از قابلیت‌ های خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که اگر شما حس کردید یک سرور برایتان خوب کار می‌ کند و مناسب با موقعیت مکانی شما است. می‌ توانید آن را وارد لیست سرور های مورد علاقه کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید به سرعت اتصال خود را ایجاد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *