Mb tunnel وی پی ان برای کامپیوتر


Mb tunnel وی پی ان برای کامپیوتر 

 نصب  فیلتر شکن Mb tunnel برای گوشی های ایفون

برای دسترسی به موارد محدود شده به راحتی می توانید فیلتر شکنMb tunnel  را با لینک های مستقیم دانلود کنید. پس از آن با یک کلیک می توانید به سرور های مورد نظرتان متصل شوید و از مرور خصوصی و راحت لذت ببرید.علاوه بر آن امکان تماشا و دانلود ویدیو ها با این برنامه برای شما امکان پذیر میشود.همچنین به جز مرور نامحدود، این فیلتر شکن آدرس IP واقعی و مکان شما را پنهان می کند. ترافیک شما را رمزگذاری می کند و شما را ناشناس می کند. در این صورت به شما این اطمینان را میدهد، که داده های شما ایمن هستند. چرا که ما یک سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم داریم.این برنامه با سرعت اتصال بسیار سریع تر، و حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتری که نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های رایگان موجود در بازار دارد، مورد استقبال کاربران است.

محافظت از حریم شخصی شما با فیلترشکن Mb tunnel

این برنامه روی حریم شخصی و خصوصی کاربران خود بسیار حساس است و سیاست گذاری خود را مبتنی بر حفظ حریم شما بنا کرده است. طبق این سیاست ها این برنامه متعهد میشود که به هیچ عنوان بر سوابق و فعالیت های آنلاین شما نظارت صورت نگیرد و هیچ گونه اطلاعاتی ذخیره نشود.

فیلتر شکن Mb tunnel بدون هیچ محدودیت

شما برای استفاده از این وی پی ان هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. در واقع شما هر زمانی از شبانه روز و تا جایی که می خواهید میتوانید بدون هیچ محدودیتی از این فیلتر شکن استفاده کنید. و با استفاده از خدمات بی نظیر و عالی که به شما ارائه میکند در اینترنت به مرورگردی و گشت و گذار آزادانه بپردازید همچنین با سرعت بالا می توانید نمایش ها، فیلم ها و بازی های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین و بدون تاخیر تماشا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *