دانلودفیلترشکن irfan proxy برای گوشی


دانلودفیلترشکن irfan proxy برای گوشی

اتصال سریع و پایدار به فیلترشکن irfan proxy

وی پی ان irfan proxy یکی از بهترین برنامه های موجود در سراسر کشور است. که با نصب آن بر روی گوشی همراه خود می توانید به راحتی داده های شخصی خود را رمزگذاری کنید و بدون اینکه کسی از موقعیت اصلی شما باخبر شود در سراسر جهان مرور کنید.همچنین هنگام استفاده از این برنامه هویت آنلاین شما کاملا مخفی باقی می ماند. و کسی نمی‌ تواند به سابقه مرور شما دسترسی پیدا کند و تمام داده هایتان ایمن می شود.

آیا زمان اتصال به فیلتر شکنirfan proxy  نامحدود است؟!

بله زمان اتصال به این فیلتر شکن و سرور های پرقدرت آن کاملاً نامحدود می‌ باشد و ما می‌ توانیم به هر اندازه که می‌ خواهیم به سرور اتصالی خود متصل بمانیم.اما بهتر است که پس از چند ساعت، سرور خود را تغییر دهیم و به مکان دیگری متصل شویم تا بتوانیم از سرعت بیشتری برخوردار شویم.

فیلترشکن irfan proxyاتصال پایدار 

به واسطه ی سرعت بالا که حاصل وجود سرور های متعدد و پهنای باند نامحدود این برنامه میباشد. شما میتوانید از آن برای تماشای فیلم از سایت های فیلتر شده استفاده کنید. چرا که با سرعت بالایی که دارد موجب اتصالی پایدار و پرسرعت میشود و بدون قطعی به شما لذت تماشای فیلم را هدیه میکند. همچنین به دلیل اینکه موجب افت سرعت و افزایش پینگ شما نمیشود بهترین گزینه برای بازی کردن نیز می باشد.

فیلترشکنirfan proxy ایمن

ما در این برنامه آدرس IP شما را طوری تغییر می دهیم که به نظر برسد از مکان دیگری در حال مرور هستید. این فیلتر شکن در 60 کشور دارای سرور های مختلف است که به صورت مجازی می توانید به هر یک از آن ها در چند ثانیه سفر کنید. کافی است سرور دلخواهتان را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید تا اتصالی ایمن برای شما برقرارشود

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *