رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعالdh net vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعالdh net vpn

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن dh net vpn

همه ی کاربرانی که در جایی زندگی میکنند که محدودیت های اینترنتی در آنجا اعمال شده است به راهی برای دور زدن این محدودیت ها نیاز دارند که برنامه dh net vpn یکی از بهترین گزینه هاست. این اپلیکیشن یکی از مورد اعتماد ترین برنامه ها و فیلترشکن هایی است که میتواند با ویژگی های بینظیرش در این راه به شما کمک بکند. همچنین های وی پی ان با دور زدن فایروال ها و فیلترینگ این امکان را برای کاربرانش فراهم میکند که به هر محتوایی که میخواهند دسترسی داشته باشند. و محدودیت های جغرافیایی را بی معنی بکنند. با این برنامه شما از فیلتر شکن های دیگر بی نیاز میشوید. چرا که با این برنامه تمامی خدماتی که از یک فیلتر شکن عالی انتظار دارید را تصاحب خواهید کرد.

نحوه اتصال خودکار به سرور های فعال فیلتر شکن dh net vpn 

شما می‌ توانید بدون هیچ گونه سختی و به صورت مستقیم به قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. برای این کار کافی است که برنامه را اجرا کنید و سپس تنها با یک کلیک بر روی دکمه اتصال به صورت کاملاً اتوماتیک به کمک قابلیت اتصال خودکار از قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه برخوردار شوید.البته لازم به ذکر است که این برنامه گاهی با برخی از اینترنت‌ ها کار نمی‌ کند و شما مجبور هستید چندین بار سرورها را جابجا کنید تا بالاخره متصل شوید.

فیلتر شکن dh net vpn اتصال با انواع اینترنت

همانطور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم.و بدون هیچ محدودیتی از خدمات برنامه برخوردار شویم۰


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *