رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن Defender vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن Defender vpn 

 دانلود فیلتر شکن Defender vpn بدون محدودیت

فیلتر شکن Defender vpn برای تلگرام و اینستاگرام و یوتیوب و واتس آپ و سایر وب سایت ها بسیار مناسب است و شما میتونید از طریق این وی پی ان تمام ویدئو های یوتیوب و یا نتفلیکس را به راحتی نگاه کنید و با تمامی دستگاه های اندرویدی مانند سامسونگ ، شیایومی ( شیائومی ) ، هواوی ، نوکیا ، سونی و… بخوبی سازگار است . پس اگر بدنبال فیلترشکن برای سامسونگ یا فیلترشکن برای شیائومی هستید دیگر نگران نباشید و این برنامه را نصب کنید.

از جمله ویژگی های این برنامه Defender vpn شامل

وب سایت ها و محتوا را از نظر جغرافیایی رفع انسداد کنید

اتصال تک لمسی

بالاترین سرعت سرور

زمان اینترنت خود را رمزگذاری و ایمن کنید

بدون نیاز به ثبت نام، بدون محدودیت

به صورت رایگان استفاده کنید

رابط کاربری آسان و زیبا

نیازی به دسترسی روت نیست

فیلترشکن Defender vpn با پشتیبانی ۲۴ ساعته 

وی پی ان دارای پشتیبانی رایگان و دوستانه و شبانه روزی است و شما میتونید از طریق این برنامه از تمام ویدئو های یوتیوب و یا نتفلیکس را به راحتی نگاه کنید بدون اینکه قطع شود و یا از سرعت ان کاسته شود و یا اینکه تمام محتوای های مورد علاقه خود را بدون بافر تماشا کنید و لذت ببرید و بدون هیچ نگرانی استفاده کنید.

فیلترشکن Defender vpn ایمن است و تمام پروتکل های امنیتی را رعایت می‌کند و دارای محیطی با رمز گذاری حرفه ای است و پیچیده نیست و اطلاعات شخصی گوشی شما را رمزگذاری می کند و شما را در برابر اشخاص ثالث در امان نگه می‌دارد و در همه جا قابل نصب هست چه تبلت یا گوشی یا کامپیوتر و یا تلویزیون های هوشمند از دیگر امکانات این برنامه این است که دارای پهنای باند پرسرعت و نامحدود است و پیشنهاد ما به شما این است که این فیلتر شکن را دانلود و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *