دور زدن تحریم بافیلتر شکن Rocket vpn


دور زدن تحریم بافیلتر شکن Rocket vpn 

دانلود فیلتر شکن Rocket vpn برای ايرانسل

تنها با ضربه زدن روی گزینه اتصال می توانید به سرعت یک اتصال ایمن برای گوشی همراه خود برقرار کنید. پس از اتصال یک اینترنت پرسرعت را در اختیار شما قرار می دهد تا به موارد دلخواهتان دسترسی پیدا کنید .

سرعت بالای فیلتر شکن Rocket vpn

این وی پی ان به علت سرور های متعدد و با کیفیتی که دارد از سرعت بسیار بالایی برخوردار میباشد. بنابراین شما با استفاده از این برنامه و سرعت بالای آن میتوانید با بالاترین کیفیت به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و بدون سانسور بپردازید. همچنین به واسطه ی همین سرعت بالا به یکی از فیلتر شکن های محبوب برای گیمر ها تبدیل شده است. چرا که با افزایش سرعت اتصال آن ها و کاهش پینگشان تجربه یک گیم پلی بینظیر برای آن ها به وجود می آورد.

فیلتر شکن Rocket vpn جلوگیری از ردیابی شدن

هنگام استفاده از این شبکه خصوصی مجازی آدرس IP واقعی و موقعیت جغرافیایی شما در برابر هر نوع ردیابی شدن ، محافظت می شود. همچنین می تواند به شما کمک کند از هر وب سایتی بازدید کنید و از سانسور و فایروال های اینترنتی اجتناب کنید. همچنین به سادگی از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

فیلتر شکن Rocket vpn دارای سرور های سریع

این فیلتر شکن دارای تعداد زیاد سرور با پهنای باند پرسرعت از سراسر جهان است . این سرور ها در کشور هایی مثل هند، استرالیا، بلغارستان، هلند، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، سنگاپور، کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا قرار دارند. که می توانید به راحتی با سرعت بالا و به صورت نامحدود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید و از هر کجای دنیا متصل شوید.همچنین فیلتر شکن Rocket vpn مناسب تمامی اینترنت ها از قبیل ایرانسل و رایتل و همراه اول و حتی وای فای های عمومی میباشد وشما میتوانید به راحتی به آنها  متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *