دور زدن تحریم با فیلترشکن ovpn


دور زدن تحریم با فیلترشکن ovpn 

رفع محدودیت ازطریق وی پی ان ovpn

فیلترشکن ovpn مانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر درابتدا برای شروع کار از شما ایمل ویوزر نیم  پسورد  می‌خواهد بعد از انجام مراحل نصب می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. درادامه همراه بافیلم کوتاهی به معرفی این برنامه می‌پردازیم.

ویژگی های فیلتر شکن ovpn

استفاده ی بسیار آسان و راحت

صرفه جویی در مصرف باتری

رمزگذاری اتصالات و برقراری اتصالی امن و قابل اعتماد

سرور های اختصاصی با سرعت بسیار بالا

اتصال پایدار و بدون قطعی

مروری امن و ناشناس

پشتیبانی قوی و پاسخگو

حفاظت بالا از حریم شخصی کاربران

حجم کم وفضای اشغالی کم

فضای اشغالی کم برنامه ovpn 

این وی پی ان خلاف سایر برنامه های مشابه در بازار که از حجم زیادی برخوردار هستند. و فضای زیادی از گوشی شما را اشغال می کنند، از حجم بسیار پایینی برخوردارند. و در حجم مصرفی گوشی شما صرفه‌جویی می‌کند. این موضوع سبب می‌شود، که علاوه بر افزایش عمر باتری حافظه شما دیر پر شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته فیلتر شکن ovpn

این برنامه به منظور جلب رضایت کاربران خود و ارائه بهترین خدمات اینترنتی به کاربران از یک تیم پشتیبانی قوی برخوردار است. بدین منظور که شما در صورت بروز مشکل می توانید با این تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. و مشکل خود را با آن ها در میان بگذارید. سپس جواب و راه حل مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. و دیگر نیازی به فیلتر شکن های دیگر نخواهید داشت.

امنیت حریم شخصی با فیلترشکن ovpn

یکی از هدف ‌های این فیلتر شکن محافظت از حریم شخصی کاربران خود می باشد.در این راستا برنامه یک سری تعهداتی را به کاربران داده است. که طبق این تعهدات برنامه متعهد می شود، که هیچگونه سابقه یا اطلاعات از کاربران ذخیره نشود. و یا در اختیار اشخاص ثالث قرار نگیرد. تا کاربران باخیال راحت این برنامه را نصب و استفاده نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *