اموزش اتصال پایدار و قوی به tomx وی پی ان


اموزش اتصال پایدار و قوی به tomx وی پی ان

رفع محدودیت ازطریق tomx وی پی ان

برای دسترسی به موارد محدود شده به راحتی می توانید فیلتر شکن tomx را با لینک های مستقیم دانلود کنید. پس از آن با یک کلیک می توانید به سرور های مورد نظرتان متصل شوید و از مرور خصوصی و راحت لذت ببرید.

علاوه بر آن امکان تماشا و دانلود ویدیو ها با این برنامه برای شما امکان پذیر میشود.همچنین به جز مرور نامحدود، این فیلتر شکن آدرس IP واقعی و مکان شما را پنهان می کند. ترافیک شما را رمزگذاری می کند و شما را ناشناس می کند. در این صورت به شما این اطمینان را میدهد، که داده های شما ایمن هستند. چرا که ما یک سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم داریم.این برنامه با سرعت اتصال بسیار سریع تر، و حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتری که نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های رایگان موجود در بازار دارد، مورد استقبال کاربران است.

فیلتر شکن tomx با سرور های مختلف در سراسر جهان

سرور های مختلف در کشور هایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ژاپن، فرانسه، کانادا، سنگاپور و غیره توسط این برنامه به شما ارائه داده می شود. تا به راحتی به هر کدام از آن ها که می خواهید متصل شوید .همچنین همه برنامه ها و وب سایت هایی را که دوست دارید را رفع انسداد کنید.

امنیت بسیار بالای فیلترشکن tomx 

پروتکل ها و سیاست های امنیتی این برنامه سبب شده که با دانلود آن، امنیت دستگاه شما و همچنین امنیت حریم خصوصی شما تضمین شود. چرا که به علت رمزگذاری اتصالات شما گوشی و دستگاه شما غیر قابل نفوذ خواهد بود. همچنین با تکنولوژی پنهان کردن IP حقیقی شما موقعیت جغرافیایی شما ناشناس باقی خواهد ماند. در نتیجه برنامه ما متعهد میشود که به هیچ عنوان سوابق مرور و اطلاعات شخصی شما را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *