اتصال سریع و پایدار به وی پی ان Safe &fast vpn


اتصال سریع و پایدار به وی پی ان Safe &fast vpn

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Safe &fast vpn

فیلتر شکن Safe &fast vpn با سرور هایی بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار گرفته اند. تا با اتصال به هر سروری به تمام وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. همچنین با اتصال به هات اسپات و وای فای های عمومی ایمن هستید و می توانید فعالیت های آنلاین خود را رمزگذاری کنید. تا با این برنامه هر سایتی را به صورت خصوصی و ناشناس مرور کنید.

فیلترشکنSafe &fast vpn پرسرعت 

این برنامه به واسطه ی سرعت بالایی که دارد به یک فیلتر شکن خوب برای بازی کردن تبدیل شده است. چرا که باعث افت سرعت و افزایش پینگ شما نمیشود. بلکه بالعکس سرعت شما را هنگام بازی افزایش، و پینگ شما را کاهش میدهد. و تجربه ای بی نظیر از بازی کردن را به شما هدیه می کند. بنابراین کافی است این برنامه را نصب و از امکانات بی نظیرش بهره ببرید.

 

فیلتر شکن Safe &fast vpn با اپراتور های همراه اول (Hamrah-e Aval)، ایرانسل (Irancell)، رایتل (Rightel) و سایر اپراتور های همراه و خانگی سازگار می باشد.این نرم افزار با تمامی برندهای گوشی های موبایل اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی، شیوآمی و… سازگار است.

فیلترشکن Safe &fast vpn با امنیت بالا 

همانطور که گفته شد این برنامه با پروتکل ها و سیاست هایی که دارد مانند امنیت شما را تضمین خواهد کرد. علاوه بر آن با جلوگیری از به خطر افتادن اطلاعات شما و پنهان کردن IP حقیقی شما موجب میشود که موقعیت جغرافیاییتان کاملا دور از دسترس دیگران باشد.هچنین با رمزگذاری کردن اتصالات شما حتی از وای فای های عمومی اتصالی امن و غیر قابل نفوذ می سازد. و باعث میشود دستگاه شما از حملات هکر ها و به طور کلی اشخالص ثالث در امان باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *