نحوه ی اتصال پایدار و سریع به فیلترشکن Globalpass VPN


نحوه ی اتصال پایدار و سریع به فیلترشکن Globalpass VPN

نصب فیلتر شکن Globalpass VPN برای گوشی های اندروید

وی پی انGlobalpass  سریع ترین سرور VPN را با الگوریتم اتصال هوشمند برای شما فراهم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی سرور دلخواهتان بر اساس سرعت و قدرتش یک ضربه بزنید تا به راحتی به آن سرور متصل شود. در غیر این صورت اپلیکیشن بر اساس سرعت خودش یک سرور پر سرعت را انتخاب و شما را متصل می کند.

رمزگذاری پیشرفته با فیلتر شکن Globalpass 

علاوه بر از بین بردن محدودیت ها، این وی پی ان یک کار مهم دیگر را برای شما انجام می دهد. و آن این است که تمام اطلاعات مهم شما را از جمله نام و رمز کاربری و سوابق مرورتان را رمزگذاری می‌کند. تا هیچ شخص ناشناسی نتواند به آنها دسترسی پیدا کند. در نتیجه با این فیلتر شکن، تمام داده های شخصی شما ایمن باقی می ماند و می توانید به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت مرور کنید.در این حین موقعیت مکانی شما کاملا پوشانده می شود و هیچ کس نمی تواند از طریق آدرس آی پی شما به موارد شخصیتان دسترسی پیدا کند.

سرعت بالا با فیلترشکن Globalpass

این مرورگر با سرعت و پهنای باندی که برای شما فراهم میکند، اتصال به اینترنت به صورت نامحدود را برایتان تضمین می کنند. این سرعت بالا به شما این امکان را میدهد که اتصالی بدون هیچ گونه قطعی را در سرتاسر مرور خود تجربه کنید. علاوه بر این با اتصال به آن میتوانید تمامی کار های روزمره خود را با سرعت بالا و به آسانی انجام بدهید. برای مثال میتوانید با استفاده از آن به بازی کردن با کیفیت بالا بپردازید. چرا که این برنامه با سرعت بینظیری که برای شما فراهم میکند باعث میشود که بتوانید بدون افت سرعت و افزایش پینگ تجربه ی یک گیم پلی عالی را داشته باشید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *