فیلترشکن پرسرعت و ایمن TOYO vpn


فیلترشکن پرسرعت و ایمن TOYO vpn 

دانلودفیلتر شکن TOYO vpn  ايرانسل

شما تنها کاری که برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است انجام بدهید این است که فیلتر شکن TOYO vpn را دانلود و نصب کنید. سپس وارد آن شده و در نهایت تنها با گزینه ی کانکت شدن به صورت خودکار به بهترین و سریع ترین سرور موجود متصل شوید . با این کار شما وارد دنیای بی حد و مرز و بدون هرگونه سانسور و فیلترینگ وارد خواهید شد و میتوانید از هرسایت و برنامه ای که میخواهید و مورد نیاز شماست استفاده کنید.

فیلتر شکن TOYO vpn با سرو های دستی و هوشمند

اتصال به سرور های این برنامه به دو صورت دستی و اتوماتیک امکان‌ پذیر است. برای اتصال خودکار شما باید حالت متصل شدن را روی اتوماتیک تنظیم کنید. پس از انجام این کار می‌ توانید تنها با یک کلیک به صورت کاملاً اتوماتیک به قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شوید.برای اتصال دستی نیز می‌ توانید از لیست سرور های برنامه یک سرور را به راحتی انتخاب کنید و با کلیک بر روی آن پس از بررسی‌ های لازم به آن متصل شوید.

فیلترشکن TOYO vpn ایمن

این فیلترشکن می تواند آدرس IP واقعی شما را پنهان کند تا دستگاه شما را ناشناس کند و اتصال سریع و ایمن را بدون محدودیت به برنامه ها و سایت ها را ارائه کند.هم چنین اپلیکیشن به صورت رایگان است ولی برای استفاده باید تبلیغات محدودی را تماشا کنید ولی میتوانید آن را به آسانی به نسخه پرمیوم ارتقا داده و از ویژگی های نسخه پرمیوم لذت ببرید.

فیلتر شکن TOYO vpn بدون محدودیت است و هیچ محدودیت زمانی و حجمی برای کاربران خود ایجاد نکرده است و شما میتونید از این وی پی ان در هر مکانی که هستید چه سرکار و خونه و بیرون و هتل و هرجایی که هستید به راحتی استفاده کنید .

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *